blev med hoj

Dahornet

Inte lätt se ut liten gammal häst
Gick med
7 Mar 2006
Ort
Mot Motala
Hoj
goped, hornet 900
Köpte första hojen igår. ja eller första fina hojen. har haft en häck att övningsköra på. vart en honda hornet 900 -02

bara kortet kvar i vår sen. Men nu står det ju något som väntar på en..
 

Bifogat

  • 0227778583.jpg
    0227778583.jpg
    64.7 KB · Visningar: 175
GRATTIS till hojen! Härligt!! :tummenupp

O Lycka till med kortet när våren kommer! Ska själv försöka greja kortet i vår...sen är det bara ut och :hojcbr

Hälsningar från en hojtokig tjej som är nybliven forummedlem
 
Snygg hoj!
Hoppas att du trivs med den och att du har kortet i handen tidigt nästa år!
Jag började övningsköra förra våren med hopp om att få kortet lagom till sommarn men det gick ju sådär halvbra tack vare att vägverket inte vill låna ut 125:or... Jag övningskör fortfarande men har uppkörning om 8 dagar :)
// Mayer
 
Dahornet skrev:
2484881 Köpte första hojen igår. ja eller första fina hojen. har haft en häck att övningsköra på. vart en honda hornet 900 -02

bara kortet kvar i vår sen. Men nu står det ju något som väntar på en..


har haft en häck att övningsköra på. vart en honda hornet 900 -02:va
vilken var häcken då??
 
blueblade skrev:
2484990 :tummenupp Snygg
Köpte du den i Helsingborg?

Japp jag köpte den i helsingnorg

bapuba skrev:
2485055 har haft en häck att övningsköra på. vart en honda hornet 900 -02:va
vilken var häcken då??

kanske vart lite fel i formuleringen..

Häcken jag körde på var en kawa gpz750 -82

var ute idag och rastade horneten och vilken skillnad:tummenupp .. sög rätt dukikt i magen=):D
 
Last edited:
Najs najs...

Jag köpte också hojen innan jag tog lappen. Gissa om man var sugen. =D

Hoppas du tar lappen. Kör smart på uppkörningen bara så skall det ordna sig skall du se.

Möts på vägarna i vår hoppas jag.
 
Eniac skrev:
2488068 Najs najs...

Jag köpte också hojen innan jag tog lappen. Gissa om man var sugen. =D

Hoppas du tar lappen. Kör smart på uppkörningen bara så skall det ordna sig skall du se.

Möts på vägarna i vår hoppas jag.


självklart ses vi på vägarna i vår.
hoppas snön :tomten försvinner tidigt så att man kan åka skapligt tidigt.:)
så man har lappen innan sommaren börjar..
 
Dahornet skrev:
2484881 Köpte första hojen igår. ja eller första fina hojen. har haft en häck att övningsköra på. vart en honda hornet 900 -02

bara kortet kvar i vår sen. Men nu står det ju något som väntar på en..
Sjukt bra val av hoj har en exakt likadan.....finns en hel uppsjö med tillbehör...min e ombyygd och fin....dock till salu men fan vad nöjd jag är med den som första hoj..:yoparty :yoparty :yoparty
 
DunderDan skrev:
2489747 Sjukt bra val av hoj har en exakt likadan.....finns en hel uppsjö med tillbehör...min e ombyygd och fin....dock till salu men fan vad nöjd jag är med den som första hoj..:yoparty :yoparty :yoparty


du kan inte slänga upp en bild på din hoj.:tummenupp . som sagt finns ju en uppsjö av tillbehör..:yoparty får väl se vad som hamnar på den under vintern nu.. ett göt slipon till horneten då? vilken märke??:va
 
Dahornet skrev:
2490093 du kan inte slänga upp en bild på din hoj.:tummenupp . som sagt finns ju en uppsjö av tillbehör..:yoparty får väl se vad som hamnar på den under vintern nu.. ett göt slipon till horneten då? vilken märke??:va
Jag har laser det sjunget sjukt skönt....men jag har för min att G.P.R (eller var det yoshimura.)....gör ett par pipor som är typ trekantiga. Sjuk snygga på
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top