Blev Farsa idag!!!!!!

Mojjje

Freak
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Yamaha YZF-R1 -98
Kl22.30 igår kväll åkte vi in till förlossningen, och drygt 18 timmar senare, kl. 16.38, blev jag far till en fantastisk liten tjej. Det är fan sant som det sägs, att om killar skulle föda så skulle människan dött ut för länge sen. Jag är så jävla stolt över min sambo Jennie! Jag kan för mitt liv inte begripa hur man kan stå ut med 18 timmar tok-smärta! Hon har normalt en ganska låg smärt-tröskel, men inatt och idag har hon visat sig så sjukt jävla stark! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag beundrar henne! Jag har inte landat riktigt än... Kom hem från BB för en stund sen och har firat med en Black Grouse och ska strax gå och sova för första gången på 44 timmar. Jag har varit ett vrak enda sen våran dotter föddes, men Jennie har inte ens sett trött ut i kväll...kan inte riktigt greppa det hela, men är sjukt lycklig!!!!

Grattis! Kan tänka mig att det är en otrolig känsla:tummenupp Se nu till o köp en cross till flickan när hon har kommit upp lite i ålder :yoparty

Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dregen-kopian efter den andra och låsa in sig på rummet och spela musik på hög volym i timmar...

Tänk då på hur du själv var som tonårspojke och vad du utsatte dom tjejernas föräldrar för.... Tji fick du!

Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dreggel-kopian efter den andra och låsa in sig på rummet och spela musik på hög volym i timmar...

Tänk då på hur du själv var som tonårspojke och vad du utsatte dom tjejernas föräldrar för.... Tji fick du!

Fixat! :hihi

On topic: Grattis som fan. Blev ju själv farsa för nån vecka sedan och man kommer på sig själv med att ligga å flina och glo på dom små liven i timmar. Sen drar man av en brakprutt och går ut på krogen.

(det där sista skrev jag för att bibehålla nån typ av status)

Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dregen-kopian efter den andra och låsa in sig på rummet och spela musik på hög volym i timmar...

Otroligt, alltid nån som måste komma med nåt sånt.:rolleyes: :huvet

Gratulerar!!! :tummenupp

Inte sova på 44 timmar, ska det vara så :gnissla

Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dregen-kopian efter den andra

Krydda extra med att dregen betyder kolsvart neger från Kenya? :huvet ..samt att vi om 300 år bara har ett blandras-samhälle med mer eller mindre mörka individer.. Och att de få blonda cheyer som finns, bara duger till att sättas på i det övre skåpet :tummenupp

(nu var jag jävligt ironisk men en smula realistisk i inlägget ovan..)

Last edited:
Grattis :tummenupp Våran tjej är 14 mån nu och det är så kul! Som ett litet superfyllo går hon och vinglar och jollrar :fyllisar

Stort Grattis!

Sitter här lite lätt tårögd över din text Mojje. (Gravidhormonerna spökar)
Underbart för din tjej att ha en kille som uppskattar henne så!

Lycka till med livet som familj nu!

Grattis grattis!!

sitter själv o vänta på andra ska komma.. bara 8 dagar kvar, undrar vad det blir.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra