Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

Idag blir det köpenhamn. Inte visste jag att man inte fick ha rutit med randigt, att man måste matcha färger i en viss ordning osv. Omg HAHA detta känns ju skoj :D så nu strejkar jag och tog shorts + t-shirt. Så får det vara :D :7peta:7peta tjejer...

Haha fan det här är ju ett helt förhållande ihoptryckt på några veckor..från att träffas till att hon inte tillåter honom att klä sej hur han vill :rofl

HAHA ta det lugnt pågar. Jag har redan trampat i klaveret en gång och haft ett långvarigt (3 år) förhållande. Tro mig, jag är inte alltför tofflig. Tvärtom, det är rätt gött att ha någon som lagar mat åt en igen och tar hand om en :D För den delen så är jag rätt så skämtsam och vi snackar rätt öppet om vad tidigare pågar/flickor gillat och inte gillat vad man gjort och var man varit =)

Kan i alla fall kryss av Ryssland nu från min personliga lista :yoparty bara typ 190 länder kvar att kryssa i då. (om man nu inte räknar bort viss avsaknad av attraktion från vissa länder)

Oh, har inga bilder från dagens rundtripp till Köpenhamn men kan lägga upp senare (imorgon).
Nu måste jag också tentaplugga för jag har en tenta på tors/fre så det suger stenhårt.

Nu ska jag iallafall sova!

DSC_0069.jpg

DSC_0087.jpg

Vi körde en sån öresundrundt biljett - Köpenhamn -> Helsingör -> Helsingborg =) Igår

Solskenshistoria från någon som faktiskt vågade. :tummenupp

Och söt är hon ju också. :tummenupp

Ja det är ju mer respekt till henne som kom hit, då jag har tentor sket jag i att klydda och lägga tusenlappar på att fixa visa och stressa till Moskva, även om jag nu lovat att komma förbi och hälsa på någon gång inom snart framtid :)

Det är bara en sak som jag funderar över, varför vill man lägga ut sitt privatliv/kärleksliv i en tråd på sporthoj.com? :va

Det är bara en sak som jag funderar över, varför vill man lägga ut sitt privatliv/kärleksliv i en tråd på sporthoj.com? :va

Du har rätt, vi borde skärpa till oss och bara skriva personliga påhopp och diskutera tragedier... :brinnerup

Somliga vill dela med sig, andra inte... så kommer det alltid att vara.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti