BeerDrinker
Ny medlem
Kunde inte låta bli när jag såg den i butiken så jag köpte den... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

´Dee_cati skrev:Varför sitter det en megafon där bak????
nädå, den var jäkligt läcker! fast annan pipa skulle inte skada utseendet, möjligtvis ljudet....

SM 570 RR skrev:höhöh en till som är avis![]()
Det är iaf min övertygelse. För att jag ska bli imponerad så krävs lite mer konkreta bevis för att Huskyn är bättre än typ "Öhhh, Husky råkkar typ.."!Ebbe skrev:På vad?!?!?!?![]()
Har aldrig gillat Husky och kommer nog aldrig att börja heller. Och vem vill ha en motor med toppigt motorregister!??!
Husa, KTM, Honda är alla snyggare och har bättre motorer!!!Det är iaf min övertygelse. För att jag ska bli imponerad så krävs lite mer konkreta bevis för att Huskyn är bättre än typ "Öhhh, Husky råkkar typ.."!

Ebbe skrev:På vad?!?!?!?![]()
Har aldrig gillat Husky och kommer nog aldrig att börja heller. Och vem vill ha en motor med toppigt motorregister!??!
Husa, KTM, Honda är alla snyggare och har bättre motorer!!!Det är iaf min övertygelse. För att jag ska bli imponerad så krävs lite mer konkreta bevis för att Huskyn är bättre än typ "Öhhh, Husky råkkar typ.."!
inte vad som sägs vara bäst...
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!