Blev det inte fel ändå???

gasolis

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
RM250
Bandit600 har nu lagt en rökare!...........med mopeden alltså!

Här kommer bilderna. Vad felas? Jag vet och säkert en till på
detta forum :D

Nr1*

Bifogat

• 2003-07-17-027.jpg
    2003-07-17-027.jpg
    44.6 KB · Visningar: 603
Kolla skylten :tummenupp

Bifogat

• 2003-07-17-034.jpg
    2003-07-17-034.jpg
    58.7 KB · Visningar: 600
Last edited:
Vet inte om han var orolig innan eller nåt för han
gestikulerade hej vilt hela tiden :crash

Bifogat

• 2003-07-17-025.jpg
    2003-07-17-025.jpg
    53.7 KB · Visningar: 555
Här är en bild innan alla åkte åt varsitt håll. Som ni ser är
han iaf rätt lugn och sansad när detta kort togs :)

Bifogat

• 2003-07-17-024.jpg
    2003-07-17-024.jpg
    63.8 KB · Visningar: 539
gasolis skrev:
Bandit600 har nu lagt en rökare!...........med mopeden alltså!

Här kommer bilderna. Vad felas? Jag vet och säkert en till på
detta forum :D

Nr1*

Hahahaha han gjorde det. VISIRET :fakta

hur fascinerande är det egentligen med en burn ? det är kul för den som gör det men är det bara en liten så gör det sig inte så bra på bild, jag såg däremot en endurohoj som burnade tills kröken började brinna, det är sånt jag vill se på burnbilder.

Last edited:
petter skrev:
hur fascinerande är det egentligen med en burn ? det är kul för den som gör det men är det bara en liten så gör det sig inte så bra på bild, jag såg däremot en endurohoj som burnade tills kröken började brinna, det är sånt jag vill se på burnbilder.

JAAAA??????

Ingen som tvingar dig att titta! Vi hade iaf kul!

Jag som är en så otroligt ödmjuk och fin människa brukar kunna hålla käft.... men men...

Petter - Jag är ledsen att jag inte kunde leva upp till dina krav. Med krök menar du förstås grenrör? Ja, då får man börna ett tag... det blir svettigt. Som tröst kan du få veta att däcket var precis bara skit när vi var klara, men det var liksom poängen.

Det kommer en film, så småningom, när jag orkat redigera allt... det ska bli bra också. Då får du se hur liten den var.

Om du fixar sponsorer och en hoj att thrasha så gasar jag, då får du kanonfina bilder. Då häller vi ut bensin o burnar på... så kan vi skjuta på hojen med minigun efteråt och sen spränga hela skiten med trotyl (!!!). Det blir det fina bilder.

//P

petter skrev:

tänkte mest på din kommentar som löd "Hrmpff.... Ingen kommentar " och att det var kul för dig/er skrev jag i mitt förra inlägg också så det är ingen vits med att hetsa upp sig, och om det där med grenröret som brann så tog det inte många sekunder och jag tror inte heller att det var hans mening att det skulle bli så. fortfarande hårda känslor ?

btw så tycker jag grenrör låter för mycket bil men jag kan ju ha fel .

petter skrev:
tänkte mest på din kommentar som löd "Hrmpff.... Ingen kommentar " och att det var kul för dig/er skrev jag i mitt förra inlägg också så det är ingen vits med att hetsa upp sig, och om det där med grenröret som brann så tog det inte många sekunder och jag tror inte heller att det var hans mening att det skulle bli så. fortfarande hårda känslor ?

Nänä här finns inga hårda känslor :hej
JAG tyckte dock att ditt inlägg var rätt meningslöst.

BTW* Burnouten gjorde sig rätt bra på bild tycker jag :7peta

Tjaba igen. Hrmpff-et gällade att jag missade att fälla ned visiret... vi sa precis innan att jag inte skulle missa det, å så gjorde jag den ÄNDÅ... och det var det gasolis menade, så jag tänkte spä på skojset med att 'inte kommentera'. Det var det.

Men allvarligt, hur sjutton lyckas man få fjutt på en krök ? Eller var det smuts på det, flug-kladd ?

Näe, inga hårda känslor alls, inte ett dugg, men den börnen var inte liten, men av bilderna framgår det inte hur länge jag nötte... det blåste tydligen en smula.. O du - fixar du sponsorhoj, då jäklar ska vi nog fixa coola bilder... som när man var liten palt, cyklade mot en vägg och hoppade av i farten för att se vad som hände med cykeln när den slog i väggen... ;)

Vi ses på effekgatan

//B

petter skrev:

jag vet faktiskt inte hur han lyckades med det, han ställde upp sin om jag minns rätt husaberg på ett brunnslock i betong och drog på som fan genom rätt många växlar, det var lite mörkt ute så man såg att det först blev rätt rödglödgat och sedan flammade det upp eld från kröken. om man skall gissa så kanske det var ett litet oljeläckage eller nåt som droppat på ner eller så kanske kromet kan ta eld ? konstigt var det iallafall och hans polare kom kanske snabbt och berättade att det var lite väl mycket burn i burnen :)

det kanske finns nån här på forumet som vet mer eller var med när det hände på "cross-dragracet" eller vad dom kallar det som går av stapeln här i kungsbacka då och då.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back