Blev byte av hoj i dag

var köper man en bra billig snygg magkåpa som täcker det mesta nertill?

Pyramid Plastics har den snyggaste tycker jag. Vtr.nu har all info. S-racing kan plocka hem den åt dig, eller så köper du direkt via Pyramid. Köp den olackad och låt en lackerar fixa. Köp en solo-cut på ebay och lacka i samma veva.

file.php

Se till att omedelbums köpa dessa och skruva på:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T-Re...rcycles_Parts_Accessories&hash=item45fd09454e

Pyramid Plastics har den snyggaste tycker jag. Vtr.nu har all info. S-racing kan plocka hem den åt dig, eller så köper du direkt via Pyramid. Köp den olackad och låt en lackerar fixa. Köp en solo-cut på ebay och lacka i samma veva.

file.php

Se till att omedelbums köpa dessa och skruva på:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T-Re...rcycles_Parts_Accessories&hash=item45fd09454e

kommer inte in på vtr.nu är strul med lösenord är medlem där
ska kolla in sidan med undertail tackar :)

fan vad du svär :tungan

grattis till hojen och kul att du är nöjd :tummenupp

Tackar :) vaxade den i dag samt körde en sväng är riktigt nöjd finns en hel del med kraft samt att det är skön körställning :)

Last edited:
Bara att gratulera ! :tummenupp
Med nya leksaker nya utmaningar. Förr var det farten, nu är det kurvorna.
samt gasade lite för hårt på 1an mitt i stan den spann på asfalten hehe då började jag fundera på att gasa lugnt
Vad är det för bakdäck på den?
För det vanliga är att den hojen går upp på slangen om det inte råder ogynnsamma omständigheter. Vad jag fattat.
Men det kanske rådde ogynnsamma omständigheter? Vilka då?

Bara att gratulera ! :tummenupp
Med nya leksaker nya utmaningar. Förr var det farten, nu är det kurvorna.

Vad är det för bakdäck på den?
För det vanliga är att den hojen går upp på slangen om det inte råder ogynnsamma omständigheter. Vad jag fattat.
Men det kanske rådde ogynnsamma omständigheter? Vilka då?

Däck är pilot road , hände när jag svängde gasade till ,släppte på bakhjulet då, inget värre var det,inget hjulspinn alltså

Däck är pilot road , hände när jag svängde gasade till ,släppte på bakhjulet då, inget värre var det,inget hjulspinn alltså

ja alltså jag gasade kände att jag fick sladd så ingen dramatisk burn- out :D Hehe

Last edited:
Det blir lätt släpp när man har vridmoment. Du vet sånt där som radfyreåkare har svårt att stava till.. :D

Tare lugnt!

Det blir lätt släpp när man har vridmoment. Du vet sånt där som radfyreåkare har svårt att stava till.. :D

Tare lugnt!

HAHA sant :D
ja nu har man fått en tankeställare :tummenupp

grym hoj, min 1a literhoj va också en firestorm :tummenupp

tycker du den går bra så kan jag ju glädja dig med att du har en heldel att se fram emot den dagen du skulle ledsna dessutom :D

grym hoj, min 1a literhoj va också en firestorm :tummenupp

tycker du den går bra så kan jag ju glädja dig med att du har en heldel att se fram emot den dagen du skulle ledsna dessutom :D

ok vad menar du då?

Allt som vanligt med andra ord. Allt väl. Tillräckligt med hastighet och gas i kurva ger sladd.
Och jag som planerat sätt ditt bakdäck på svarta listan.

Allt som vanligt med andra ord. Allt väl. Tillräckligt med hastighet och gas i kurva ger sladd.
Och jag som planerat sätt ditt bakdäck på svarta listan.

det gick bra körde sakta på 1an svängde gasade var lite blöt,fick en sladd så var det med det

Trevligt inköp var riktigt nöjd med min körde 1200 mil innan jag krockade med en älg och hojen blev skrotad, rätt rolig att köra på bana men fotpinnarna tar i lite tidigt och orginalavgassystem med.

Trevligt inköp var riktigt nöjd med min körde 1200 mil innan jag krockade med en älg och hojen blev skrotad, rätt rolig att köra på bana men fotpinnarna tar i lite tidigt och orginalavgassystem med.[/QUOTE

vad hände med dig efter krocken med älgen?
har inte lärt mig att lägga ner så att fotpinnarna tar i men ska testa köra bana i vår :D

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back