Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Körde med SMC på Mittsverigebanan idag. Fy fan så jävla häftigt det var. De körde 3 grupper. Långsam, medel och snabb. Själv så hoppade man på medelgruppen vilken åkte på ganska bra faktiskt. Efter 2 varv så kändes det riktigt bra. Visst har man mycket att lära. Men det funkade bra och jag ville på slutet testa snabb grupp eftersom jag legat bakom instruktören. hela tiden och hade kunnat åka fortare än vi gjorde. Fick flertalet små vobbel när man bytte från höger till vänstersväng samt att jag fick lära mig att vika in fossingarna.
Hur som hellst.....jag e total fast i banåkning så nu e det bara få tag i nån klubb eller nått så man får åka så mycket som möjligt.
Vad e en bra tid/banrekord på den banan??? medelgruppen körde på 1,40min och snabb på 1,32min. gissar jag så kör de som kör fort på 1-1,10min
Hur som hellst.....jag e total fast i banåkning så nu e det bara få tag i nån klubb eller nått så man får åka så mycket som möjligt.
Vad e en bra tid/banrekord på den banan??? medelgruppen körde på 1,40min och snabb på 1,32min. gissar jag så kör de som kör fort på 1-1,10min
Last edited: