Blev av med kortet inatt!

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Jepp, nu är det klippt!

Var på crusing i fkp igår och träffade värsta :tuttar Hon skrev sitt telefonnummer på min mage och tog mitt körkort som garanti för att jag skulle ringa. Ser nu att de två sista siffrorna har blivit helt oläsliga. :huvet

Tranicos skrev:
2338912 Jepp, nu är det klippt!

Var på crusing i fkp igår och träffade värsta :tuttar Hon skrev sitt telefonnummer på min mage och tog mitt körkort som garanti för att jag skulle ringa. Ser nu att de två sista siffrorna har blivit helt oläsliga. :huvet

Det är ju bara att testa alla sifferkombinationer.Akta dig bara för gamla kärringar som är småhårny.

Paradoxy skrev:
2338921 Haha, du skojar? :rofl

nej! :(

Bärgren skrev:
2338937 Det är ju bara att testa alla sifferkombinationer.Akta dig bara för gamla kärringar som är småhårny.

Ja, det blir ju bara 99 olika kombinationer att testa! Lättare att beställa nytt körkort juhe! :tungan

Last edited:
Om du kommer ihåg vad hon heter i förnamn så kan du ju kolla på eniro vilka kombinationer som stämmer överens med förnamn, sen kan du ringa dem och vips så har du hittat rätt tjej.

Förutsatt att hon finns på eniro.

Bahahahaha :rofl :lol

Bara börja testa lite nummer då.

Solid snake skrev:
2338948 Om du kommer ihåg vad hon heter i förnamn så kan du ju kolla på eniro vilka kombinationer som stämmer överens med förnamn, sen kan du ringa dem och vips så har du hittat rätt tjej.

Förutsatt att hon finns på eniro.

Det funka redan på 37:nde försöket, haha! :tummenupp

Hon kommer hit ikväll, och hon har egen hjälm säger hon! :Bugar

Kan annars hoppas på att tjejen är en sån som tar första steget och ringer dig. Hon har ju trots allt alla dina uppgifter! Kul tjej! :tuttar

Edit: Ja, redan kirrat alltså. Härligt! Glöm inte kondomen!

Tranicos skrev:
2338982 Det funka redan på 37:nde försöket, haha! :tummenupp

Jag ser ett mönster här nu va, 37e försöket, kolla vad klockan var när jag postade det där inlägget. :gnissla

Solid snake skrev:
2338989 Jag ser ett mönster här nu va, 37e försöket, kolla vad klockan var när jag postade det där inlägget. :gnissla

Haha, det måste vara ett tecken! :) Dock slutade inte numret på 37, det fanns vissa siffror jag kunde utesluta. :tungan

Tranicos skrev:
2338912 Jepp, nu är det klippt!

:rofl GAhhhhhhhh..inte skrämmas så där :4skrika

Tranicos skrev:
2338982 Det funka redan på 37:nde försöket, haha! :tummenupp

:tummenupp , nu får du hålla hårt i na.

Last edited:
Blev också av med kortet idag.. både körkort och bankkort. Bankkortet är såklart spärrat. Jag är lite putt för tillfället. Hitta plånboken och ett gammalt busskort 5 meter från varandra. Vafan ska dom med körkortet till? Typiskt jag som behöver ta ut pengar imorn.. SKIT! Nej nu skajag leta möjligt misstänkta.

prulle skrev:
2339579 Vafan ska dom med körkortet till?
Köpa dyra saker i ditt namn... Men efter som du nog inte har särskilt hög inkomst blir det nog inte all för dyra saker de kan handla i ditt namn. :tungan

Men det finns ju en del annat ofog man kan ägna sig åt om man kommit över någon annans körkort...

Tranicos skrev:
2338944 nej! :(

Ja, det blir ju bara 99 olika kombinationer att testa! Lättare att beställa nytt körkort juhe! :tungan

100 olika finns det... 00-99

Paradoxy skrev:
2340046 Byta till sig cheyers telefonnummer :tuttar
Iof mitt namn är ju hård valuta..

Esquire, förklara hur dom ska göra det? Behövs väll mer än person nummret?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg