Blev av me kortet!!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
Dum som man är så är det ju svårt att hållaigen på hastigheten. 127km/h på 70 sträcka :huvet Polisen va snäll eftersom jag inte neka! o skrev att det va 90 sträcka. Antagligen för att jag va i tjännst (kör värdetrannsport) o Fin stavning.
2000 i böter 1 till 6 månader indraget kort svar i veckan. Jag --- :dummer

jonas47 skrev:
Dum som man är så är det ju svårt att hållaigen på hastigheten. 127km/h på 70 sträcka :huvet Polisen va snäll eftersom jag inte neka! o skrev att det va 90 sträcka. Antagligen för att jag va i tjännst (kör värdetrannsport) o Fin stavning.

Lider me dig :( Hur går d me jobbet nu?
Har varit förbenat mycke poliser på vägarna i GBG i veckan.. Mycke kontroller! Kanske gäller hela sverige?

KickAss_Prod´s skrev:
Lider me dig :( Hur går d me jobbet nu?
Har varit förbenat mycke poliser på vägarna i GBG i veckan.. Mycke kontroller! Kanske gäller hela sverige?

Jobbet´! fick nytt jobb i sthlm sålänge blir o pendla buss :död
Senaste 2 v har det varit väldigt mycke poliser ute. Åkte mellan söderhamn o gävle för några dagar sedan då va det 3 kontroller på en sträcka på ca 8 mil eller va det är :gnissla
Men jobbigt me kortet jag älskar ju att sitta bakom ratten o styret! Blir en tung period bakom en datorn nu, eftersom det är en kontorstjännst man åker på..

Ajdå!
Jag gjorde samma sak för en månad sedan! Fast då blidde de bara 1400:- i böter, eftersom att "Kling o Klang" bara skrev "Uppmätt 95km/h"
Moahaha

Biifer skrev:
Ajdå!
Jag gjorde samma sak för en månad sedan! Fast då blidde de bara 1400:- i böter, eftersom att "Kling o Klang" bara skrev "Uppmätt 95km/h"
Moahaha

Jag fick behålla det också ju. Efter smitning. Jag var säkert uppe i 100 på 50 väg mohahahah! :yoparty

Ähh seriöst så lider jag med dig.

/Z

jonas47 skrev:

Fan, grabben.. :mad:
Skärp dig och gilla läget.. :tummenupp
Klart som fan att du fortsätter att köra i jobbet..., hur stor är chansen att du blir stoppad..? :banana

XXXXX skrev:
Klart som fan att du fortsätter att köra i jobbet..., hur stor är chansen att du blir stoppad..? :banana

Äsch! Vad ska man på landsvägen o göra?

Gläd dig åt att du har köpt en enduro istället för LV-mc! :tummenupp

(justifasen... man måste ju ha kort till dom med :va )

Conrad skrev:
Äsch! Vad ska man på landsvägen o göra?

Gläd dig åt att du har köpt en enduro istället för LV-mc! :tummenupp

(justifasen... man måste ju ha kort till dom med :va )

Vaddå kort för körning i skogen.. :va :confused: :confused:
Enligt min erfarenhet är det enda problemet diverse jägare som gärna sätter en kula (eller flera) i min kropp när jag brakar in på deras pass i skogen.. :banana :banana
Inte FAN för att jag ångrar detta beteende... :dummer

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör