Blatteförmedlingen AB ??!!

Man märker ju direkt om någon är italienare. De ser ungefär ut som vita fast de är täckta av ett tunt lager olivolja, luktar vitlök och bläktar med armarna och händerna när de pratar ungefär som att de signalerar teckenspråk till ett flygplan. De rockar gärna en pedofilmustasch också.

Eller är jag bara fördomsfull?

Du missade att de tar sig i skrevet och skriker cazzi till alla tjejer som inte blir imponerade.
Sedan har de snygga kläder och är dåliga på språk också.
Matlagning vet jag inte om de generellt är bra på men italiensk mat är god.
De har bra politiker, kanske bäst i Europa. Förutom Prodi som är kommunist. Jag har ätit middag med (ja bredvid i alla fall) honom, det gör mig inte till kommu.

Du är väl italjano?
Ni ser ju för fan svenska ut också. :mad:
Typ Rocco, jättesvensk.

:pannkyss

Eller är jag bara fördomsfull?

:mad: :rolleyes:

Du missade att de tar sig i skrevet och skriker cazzi till alla tjejer som inte blir imponerade.

Cazzo (singular). Har samma användningsområde som svenskans "Helvete" typ, "Helvete vad coolt!" Används inte för att locka på på det motsatta könet.

Matlagning vet jag inte om de generellt är bra på men italiensk mat är god.
De har bra politiker, kanske bäst i Europa. Förutom Prodi som är kommunist. Jag har ätit middag med (ja bredvid i alla fall) honom, det gör mig inte till kommu.

Maten rockar, politiken är korrupt :gnissla

Cazzo (singular). Har samma användningsområde som svenskans "Helvete" typ, "Helvete vad coolt!" Används inte för att locka på på det motsatta könet.

Den enda italjenare jag jobbat med, förvisso garanterat ej representativ, sade alltid cazzi för sig själv när någon kvina bad honom göra något. Enligt honom betydde det fitta och det var vad han tyckte om kvinnor som arbetade.
För övrigt är han arbetslös sedan några år.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back