Blatteförmedlingen AB ??!!

Roligt namn, men enligt min uppfattning en av få seriösa i branschen.

jag ska söka jobbet och när jag inte får de ska jag säga "Är de för att jag är svensk!!:D
de kan ju inte förvänta sig att bli tagna på allvar med ett sådant namn:huvet

herregud ,,
va ska man säga

Känsliga och lättprovocerade som små fröknar! Min erfarenhet är att dom genomför många bra projekt. Det är väl underbart att några försöker se till så att fler invandrare får kuggarna slipade och möjlighet att vara med i statsmaskinen.

Känsliga och lättprovocerade som små fröknar!

Jag tror iofs inte att någon här är särskillt känslig eller provocerad. Däremot är de nog förbannade för att:
- "Varför får dåm säga blatteförmedlingen när jag inte får säga negerboll eller säga neger som svarta, neger betyder ju lixom bara svart jöh!!"! :mad: :mad:

Känsliga och lättprovocerade som små fröknar! Min erfarenhet är att dom genomför många bra projekt. Det är väl underbart att några försöker se till så att fler invandrare får kuggarna slipade och möjlighet att vara med i statsmaskinen.

Om jag vore blatte skulle jag inte vilja blöi särbehandlad och kallad blatte av någon jävla pretto-fitta som gått på medborgarinstitut och lärt sig rätt och fel.

I USA har man fantastisk integration, tror inte de uppnått det genom Rent-a-nigger.

Om jag vore blatte skulle jag inte vilja blöi särbehandlad och kallad blatte av någon jävla pretto-fitta som gått på medborgarinstitut och lärt sig rätt och fel.

I USA har man fantastisk integration, tror inte de uppnått det genom Rent-a-nigger.
Nej, man köpte väl snarare blattarna (med bäst tänder) på auktion.

Tror inte det var ensamt avgörande för en integration i världsklass. Men visst kan det ha bidragit.
Tror jag det! Viva la tacksamhetsskuld! Gratis båt med buffé och sjöutsikt till världens främsta land där arbete och logi i naturskönt område redan är ordnat.

Tror jag det! Viva la tacksamhetsskuld! Gratis båt med buffé och sjöutsikt till världens främsta land där arbete och logi i naturskönt område redan är ordnat.

Precis, det är tydligen ett bra recept.
De får ju till och med en blatte till presidentkandidat.

Om inte annat har de en effektiv imigrationsmyndighet att ringa till när de djävlarna inte gjort rent poolen ordentligt!

Ja, våra blattar varken jobbar eller utvisas. Där är det i alla fall antingen eller, ett perfekt samhälle.
Föreresten, det är okej att vi använder termen blattar nu när den bblivit pkfierad väl?

Föreresten, det är okej att vi använder termen blattar nu när den bblivit pkfierad väl?

Jag kan använda det ordet som jag behagar utan att någon tar åt sig eller lyfter på ögonbrynen. Oftast framtvingar det ett skratt då det används (förutom hos dem som anser att alla stötande ord är fel). Däremot tror jag att det skulle gå överstyr om personer med "svenskt" utseende skulle börja med det. :D :gnissla

Jag kan använda det ordet som jag behagar utan att någon tar åt sig eller lyfter på ögonbrynen. Oftast framtvingar det ett skratt då det används (förutom hos dem som anser att alla stötande ord är fel). Däremot tror jag att det skulle gå överstyr om personer med "svenskt" utseende skulle börja med det. :D :gnissla

Du är väl italjano?
Ni ser ju för fan svenska ut också. :mad:
Typ Rocco, jättesvensk.

Du är väl italjano?
Ni ser ju för fan svenska ut också. :mad:
Typ Rocco, jättesvensk.

Man märker ju direkt om någon är italienare. De ser ungefär ut som vita fast de är täckta av ett tunt lager olivolja, luktar vitlök och bläktar med armarna och händerna när de pratar ungefär som att de signalerar teckenspråk till ett flygplan. De rockar gärna en pedofilmustasch också.

Eller är jag bara fördomsfull?

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back