Serenity
The unusual kind
MEN HELT SERIÖST!!! Vart fan é samhället på väg?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaknar fem på morgonen, tar med mig fälgarna, kommer ut från porten och ser att de har stulit firmabilen. Av alla jevla dagar...
Där har vi det rätta namnetSidenmatt hette det förr iaf
MEN HELT SERIÖST!!! Vart fan é samhället på väg?!
Det värsta av allt var att de snodde sveriges kanske äckligaste Hyundai Atos med gula dekaler över hela jevla bilen, såg att de hade försökt att plocka bort tre dekaler. Men helt seriöst, hur fan orkar man sno en Atos?
I vilket fall, lånade en annan bil och åkte iväg. Lämnade in de till lackeraren. Kommer med bilder nästa vecka!
Vart fan i sthlm bor du?...
Vårda språket! pojkvasker! Utmärkt exempel på omotiverade svordomar som bara får saker att låta otrevligt...![]()
Blev lite arg bara.
Kan skriva en lista med all information du behöver när allting är klart.
Jo de har försökt att ta min motorcykel med. Bor nära folkungagatan...
Intressant tråd! Ska lämna in mina fälgbanor för lackning om ett par veckor och oroar mig för monteringen av ekrarna. Du får gärna dela med dig av vad du kommer fram till, om du lämnar in fälgarna nånstans eller om du gör det själv.
Att göra det själv är nog mest troligt för min del, eftersom jag hellre lägger de pengarna det kostar att lämna in på något vettigare. Bör ju inte vara en omöjlighet att spänna/rikta själv. Får leta lite instruktioner/tips på nätet
/Robin
Vilka firmor använde du för P-lack & blästring?
Det jag undrar är om lackern bett dig blästra fälgarna? Jag menar att så länge du har en "rå" metallyta så bör det räcka med att rugga upp ytan med grovt slip-papper eller kanske lite scotch brite. För vi snackar ju alu. fälgar till en motard va?
Har jag fel?
Hade de inte varit lika bra att pulverlacka fälgarna i ugn istället om du ändå tog bort ekrarna? Den lacken borde väl iaf hålla bättre!
För att förenkla det för den som ska sätta ihop fälgen så borde du lämna in den hel.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |