Blandskruv - Keihin pe 34

Trubbis

En Lyttbacka
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Honda XR630
Halloj!

Behöver en blandskruv till min förgasare, en Keihin pe 34.

Här ser ni sprängskiss och lista på delar, men var kan jag köpa dessa? (nr 40 och 41, kanske en nr34 också beroende på om jag får ut det sönderdragna munstycket som sitter där)
http://keihin-us.com/am/_media/pdf/pe_parts.pdf

Vore ju inte så dumt om det går att få en lite längre skalle på skruven heller, är ju ett helvete att skruva på när det är trångt

Beggat , kolla med Spinning-wheel
Nytt, kolla men Bra-i-gasen, moto-speed, mc-xpress

SUDCO i usa är iaf de som troligast kan trolla fram de du behöver, men kolla med ovan om de har kontakt med SUDCO el. liknande firmor.

Beggat , kolla med Spinning-wheel
Nytt, kolla men Bra-i-gasen, moto-speed, mc-xpress

SUDCO i usa är iaf de som troligast kan trolla fram de du behöver, men kolla med ovan om de har kontakt med SUDCO el. liknande firmor.

Tack! Äntligen ett svar :tummenupp

Spinning wheel har jag varit i kontakt med tidigare, mycket bra tycker jag. Ska höra med dom.

Tack så mycket för tipsen!

Någon som vet om skruvar från andra keihin förgasare passar? om man kan fråga efter en skruv till en vanligare förgasare tänkte jag, står ju i pdf-filen där att skruven jag söker passar ett par förgasare av samma modell men med olika diameter på tunneln.

MC-Xpress har inte. Var på jakt på diverse Keihinmunstycken hos han för ett tag sedan men han hade inte. Hör med braigasen-Christer.

De kan passa från annan Keihin, så lite därav att ta med den du har till spinninge ller annan skrot å jämför så finns chansen...

Tack! Äntligen ett svar :tummenupp

Spinning wheel har jag varit i kontakt med tidigare, mycket bra tycker jag. Ska höra med dom.

Tack så mycket för tipsen!

Någon som vet om skruvar från andra keihin förgasare passar? om man kan fråga efter en skruv till en vanligare förgasare tänkte jag, står ju i pdf-filen där att skruven jag söker passar ett par förgasare av samma modell men med olika diameter på tunneln.

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard