Bland det värsta jag sett!!

Grymma killar...funderar på att sätta handbakbroms på ktm jag med...så man kan göra tolvor och stå på sadeln med mera :tummenupp

morlock skrev:
Jäklar vilken skön film. :yoparty

Inte musiken dock. :zpy

Är det inte dags att skrota den gamla "hojåkare och hårdrock" klyschan. Finns ingen som gillar hårdrock längre, den är dödare än.....döden.

.

Chronic skrev:
Är det inte dags att skrota den gamla "hojåkare och hårdrock" klyschan. Finns ingen som gillar hårdrock längre, den är dödare än.....döden.

Jag håller med, lite samma syndrom på ´svt, när de skjuter lite bilder för att visa att våren är här eller när trafikmagasinet skall tuffa till sig lite så visar de bilder på fullkromade missfoster och kör zz top till inslaget. Har varken ngt emot zz top eller hd egentligen men det blir så dj-a förutsägbart och klyshigt.

Fast rappen i filmen tyckte jag var helt ok!! FAst jag gillar ju Meshuggah också hehe..

mvh,

mr *

Jag tycker musiken i klippet var bra och passande...det beror på vad det är för slags film...är det nån film där det går undan så föredrar jag lite hårdare musik, typ lite speed metal...musiken gör filmen i många fall...d är många filmer som man inte ens står ut att se på pga utav dåligt musik val. Hade dom t ex haft Mors lilla olle i den filmsnutten så hade den ju varit helt fel...men om jag till ex gör en film så skulle den nog passa bra :D för jag är inget S på att slanga och så...ser mest bara patetiskt ut när jag förösker mig på nått :)

Emmi skrev:
Kolla filmen istället, Servin it up 3 är GRYM!

Sant!! Fast 2:an är nog snäppet bättre...?

Förövrigt så tror jag ingen av dom spelar in filmer bryr sig så mycket om vad ni gillar musiken :slicka Spela in en egen film så får ni välja låt själv.

Om man inte frågar så får man aldrig lära sig något. Så jag måste fråga en kanske dum fråga: Har dom har killarna koppling och fotväxel som oss andra eller är cyklarna ombyggda?

Mandus skrev:
Om man inte frågar så får man aldrig lära sig något. Så jag måste fråga en kanske dum fråga: Har dom har killarna koppling och fotväxel som oss andra eller är cyklarna ombyggda?

Dom har bakbroms på vänster styre, och mer eller mindre drevat annars är det som vanligt.

musiken regerar ju så fett, ingen kommentar på skyddskläderna .. de e deras eget problem men damn kan de wheela.

Chronic skrev:

Så länge det inte är hiphop så kan de tillochmed få spela "rosa helikopter".

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back