Blade 1134XX Fighter

Jaha då är hojen såld då, killen hämtade den precis var nästan så man blev lite sentimental när man säg den åka iväg:)
Killen är från Övik och jag hoppas att han ger sig till känna här och fortsätter bygget i samma anda som mig.

Snart kommer det upp en ny byggtråd med det nya projektet som kommer att bli mkt mer extremt och annurlunda inte en hoj som man ser dagligen ombyggd till fighter.

Ska bil riktigt kul att se vad du hittar på nästa gång.
Nyfiken:tummenupp

kommer ta väll hand om hojen. ser fram emot ditt nästa bygge

Jaha då är hojen såld då, killen hämtade den precis var nästan så man blev lite sentimental när man säg den åka iväg:)
Killen är från Övik och jag hoppas att han ger sig till känna här och fortsätter bygget i samma anda som mig.

Snart kommer det upp en ny byggtråd med det nya projektet som kommer att bli mkt mer extremt och annurlunda inte en hoj som man ser dagligen ombyggd till fighter.

hann du köra något med hojen överhuvudtaget innan du sålde den???

Nu är nya hojen inhandlad:D kommer väl upp bilder under veckan.

ska bli skoj vad nästa bygge blir för något.
ett tips är att starta ny tråd på det bygget istället för att använda denna tråden från ditt förra bygge. denna börjar bli liiiite lång nu.

NÄNÄNÄNÄ!!!!
Glöm det!!
Upp med bilder NUUUUUUUUUUUUU:fatta!

Kommer under Måndag lr Tisdag.

ska bli skoj vad nästa bygge blir för något.
ett tips är att starta ny tråd på det bygget istället för att använda denna tråden från ditt förra bygge. denna börjar bli liiiite lång nu.

Jodå det kommer upp en ny tråd med nya bygget.

Last edited:
Jag tror att han har köpt Dalans hoj. :)

Fan, jag som var så snabb att byta signatur :) Ja jag hoppas du blir nöjd och jag kommer definitivt följa den här tråden, eller den nya. :) Synd man inte fick sig en sista tur med den med en hel axel bara :( Är jävligt sugen nu.

Back