mankan
Godis är gott!
Huh, det är tungt! Vilken sångare tycker ni gjorde bäst i från sig på sång (frånsett Ozzy?). Själv lägger jag min röst på Ronnie James Dio, speciellt med albumet Mob Rules.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sven666 skrev:va ä dä för nått.. ätt band ällerrr?![]()
nä seriöst.. allt BS utan ozzy suger juh.. pudelmetal typ..![]()
mb skrev:Kom inte och sig att Ian Gillan platsade bara, så är jag nöjd. Giller egentligen Dios sång mer, men Ozzy är fortfarande mest Sabbath.
mb skrev:Kom inte och sig att Ian Gillan platsade bara, så är jag nöjd. Giller egentligen Dios sång mer, men Ozzy är fortfarande mest Sabbath.
Chris Ash skrev:Black Sabbath har gjort oerhört mycket bra, men en hel del skräp också. Bäste sångaren (Ozzy inkluderad) är Ronnie James Dio och Sabbaths bästa platta är "Heaven and Hell" som är något av det mest överjävliga som spelats in.
Ozzy Osbourne är en man som kan skriva sångmelodier som få, om någon annan. Han har helt klart drag av musikalisk genialitet men som sångare står han sig slätt mot Dio.
Pudelrock regerar ju!!!sven666 skrev:va ä dä för nått.. ätt band ällerrr?![]()
nä seriöst.. allt BS utan ozzy suger juh.. pudelmetal typ..![]()
UrbanTiger skrev:...I september 1970 släppte Black Sabbath deras andra album Paranoid. Huvudspåret släpptes som singel i förväg och den gick in på topp5 i Storbritannien. När albumet släpptes gick den direkt in på förstaplatsen.
Paranoid blev Black Sabbaths största album om man ser till antalet sålda skivor. I USA såldes den i över fyra miljoner exemplar.
Chris Ash skrev:Black Sabbath har gjort oerhört mycket bra, men en hel del skräp också. Bäste sångaren (Ozzy inkluderad) är Ronnie James Dio och Sabbaths bästa platta är "Heaven and Hell" som är något av det mest överjävliga som spelats in.
Nurse Ratched skrev:Men asså... Är det någon som kan lyssna på dessa textrader utan att få tuppskinn av obehag? jag gillar Dio men vaf*n... Pretentiöst. Patetiskt.
The world is full of Kings and Queens
Who blind your eyes and steal your dreams
It's Heaven and Hell, oh well
/Hising

Nurse Ratched skrev:Men asså... Är det någon som kan lyssna på dessa textrader utan att få tuppskinn av obehag? jag gillar Dio men vaf*n... Pretentiöst. Patetiskt.
/Hising
mankan skrev:Vilken sångare tycker ni gjorde bäst i från sig på sång (frånsett Ozzy?). Själv lägger jag min röst på Ronnie James Dio, speciellt med albumet Mob Rules.

nickname skrev:Tycker personligen att Sabotage är den bästa men...sen må Dio och Ronnie vara hur bra somhelst för det är dom, men inte Ronnie i Black Sabbath för mig. Det går fetbort.![]()
/Hising
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |