Blaa's Sweblade

Min va besiktad med vfr-sving i april förra året, nemas problemas på bilprovningen i Kinna :tummenupp

Men sen är det väl bara bönder som bor i Marks kommun ;)

Kanon, sa dem något om den?

Det var inte jag som besiktade den, men han som gjorde det sa att det va lugnt. Va några funderingar på hur vida hjulbasen var förändrad, men dom släppte igenom den. Jag kommer att testa nästa år igen med min enkelsving. Gnäller dom så är det väl bara att byta till originalen. Lycka till! :)

Nybes idag!

Gick rakt igenom! :D

Va gött! :)

Måste bara höra med dig som också kör enkelsving och ombyggd tail... hur har du din försäkrad? Ifjol körde jag vanlig halvförsäkring, för hel täcker ju ändå inte när man har så mycket custom. Så här skriver trygghansa:

"Om din motorcykel är kraftigt ombyggd eller amatörbyggd gäller speciella regler för att teckna försäkring.

Om du bara gjort förändringar som till exempel monterat packväskor, bytt avgassystem, fotpinnar eller styre, räknas inte dessa som kraftiga."

Testat att försäkra som "kraftigt ombyggd"?

// Anders

Va gött! :)

Måste bara höra med dig som också kör enkelsving och ombyggd tail... hur har du din försäkrad? Ifjol körde jag vanlig halvförsäkring, för hel täcker ju ändå inte när man har så mycket custom. Så här skriver trygghansa:

"Om din motorcykel är kraftigt ombyggd eller amatörbyggd gäller speciella regler för att teckna försäkring.

Om du bara gjort förändringar som till exempel monterat packväskor, bytt avgassystem, fotpinnar eller styre, räknas inte dessa som kraftiga."

Testat att försäkra som "kraftigt ombyggd"?

// Anders

Nej jag jag kör halv också trygghansa men har inte tecknat som ombyggd tror man måste in till bolaget så dem får se på den då och göra en uppskattning av värdet.

Pallade inte de.

MVH B

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma