Blaa's Sweblade

Polertrissa med bra pasta + en elak jävla överhandsfräs.
Det ägnade jag mig otaliga timmar åt när jag polerade min gamla Traja.
Ett sjuhelvetes varv på de där fräsarna, se bara till att du inte bränner fast allt möjligt.:tummenupp

Någon som har koll ifall ett CBR 900 framhjul med skivor passar i en SP2 gaffel med ok?

Har fått tag på en ny bakdel nu och en ny framskärm :D

Kul som fan att testa hur de ser ur och funkar.

Någon som vet hur långt bakramen sticker ut ur själva plasten på en r6 -06 -07

om man ser från sidan så täcker ju inte tail plasten hela subframen och de jag undrar är hur mycket den sticker ut?

Har hittat en laser xtreme ljuddämpare som ajg är sugen på.

Är dock till en R6 och de jag undrar är om de skulle ge någon negativ påverkan på effekten?

Jag menar de är väl anpassat för 600 kubik och inte 900?

kommer den bli moped nu?

eller är de samma flöde i dessa slipon?

http://www.bikeshop.se/bilder/mellan/LaserE1.jpg

gött o se lite fighterbygge.. har precis påbörjat mitt...

har du sp1 gaffel på din? har du även annan fälg isf så du slipper den dumma 16" fälgen fram... finns ju knappt några vettiga däck till 16"

mvh robb

Nej de har jag inte har orginal med 16 " såklart ! :D

Liten update,

Har slipat drevhubben klart tror jag,
men nu behöver jag några trevliga kems att polera med...

Är autosol på burk nått att ha?

Fortsätta slipa svingen imorgon hoppas jag hinner klart...

Bara 1000 2000 och 4000 papper kvar nu om jag inte fuskat någonstans :D

Syns snart annars :huvet

1268528341.jpg
[br]

sen blev de en R6 framskärm...

Inte säker om jag är nöjd med denna...

Har inte heller bestämt mig om den skall vara röd eller svart...

1268533473.jpg
[br]

Last edited:
Hur tänkte du med två färgad? vad rött vad svart? jag tänkte kanske sidorna i svart och själva näbben röd... men vi får se hur de blir.

Fläskig krona! :D

varför ska du inte ha r6 skärmen för? passar den rätt på annars eller hur har du satt dit den??

kanske en oskriven lag om att man inte får ändra fälg från 16¨ haha.. men det är ju så jävla jobbigt o köpa däck till den...

varför ska du inte ha r6 skärmen för? passar den rätt på annars eller hur har du satt dit den??

kanske en oskriven lag om att man inte får ändra fälg från 16¨ haha.. men det är ju så jävla jobbigt o köpa däck till den...

Jo jag gillar den.. tror jag... besluts ångest :P

har satt dit den med slangklämmor som skall målas.

Nej klart man skall ändra om man vill det, men tanken är att byta till usd gaffel nästa vinter och då vill jag inte lägga ner så mycket tid och pengar på det denna vinter :D

Jo jag gillar den.. tror jag... besluts ångest :P

har satt dit den med slangklämmor som skall målas.

Nej klart man skall ändra om man vill det, men tanken är att byta till usd gaffel nästa vinter och då vill jag inte lägga ner så mycket tid och pengar på det denna vinter :D

hehe.. inte kul när man har beslutsångest :) haha.. känner igen det där.. bara o gilla läget..

ok.. vilka gafflar passar i våra kronor då.. eller byter du kronor o hela skiten?

mvh robb

hehe.. inte kul när man har beslutsångest :) haha.. känner igen det där.. bara o gilla läget..

ok.. vilka gafflar passar i våra kronor då.. eller byter du kronor o hela skiten?

mvh robb

De jag "vet" har jag läst mig till här på SH så de är inget jag testat själv men som du nämde tidigare så sp1 sp2 cbr 929 och 954 är de jag letar själv efter.

någon skrev typ 92 till 02 att alla de passade från honda då dvs.

Personligen så kommer jag köpa ett komplett set är tanken med hjul kronor och gaffel, när de väl blir av.

Mycket annat som kostar nu :D

ja.. det är ju tyvärr så att folk inte slänger såna prylar i näven på en direkt.. hehe..

det jag är mest trött på att just att dom satte en 16"fälg på.. fattar inte vad dom tänkte med.. men antar att det lätt blir så att man köper hela kittet när det väl blir av..

mvh robb

ja.. det är ju tyvärr så att folk inte slänger såna prylar i näven på en direkt.. hehe..

det jag är mest trött på att just att dom satte en 16"fälg på.. fattar inte vad dom tänkte med.. men antar att det lätt blir så att man köper hela kittet när det väl blir av..

mvh robb

Men de finns däck, de är inte som att hitta vatten i öknen. googla elelr sök på SH eller blocket.

Finns lite var stans :D

Bifogat

• Fireblade fighter.jpg
    Fireblade fighter.jpg
    155.3 KB · Visningar: 287
Tanken är att få ner mitt lite typ bredvid vfr svingen tror de kan bli coolt med två små "ögon" som tittar ut :D

Den där hojen är ju så sjuk!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...