Blött!

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
uppsala
Hoj
R1 -05
Kom hem från Gotland fredag natt,kan bara säga att det va blött,efter en hel vecka med bara sol så var det dags för hemfärd med knarren,och mycket riktigt åsk skurar om vart annat dom tre milen till visby,sen väl i Nynäs så tok regnade det hela vägen hem till uppsala,hemma vid 00.20 rejält blöt och frusen,fy fan,hoppas ni alla andra har haft det bra,ha det!
 
Gore-Tex. Ring a bell? :D

Vill man va fin får man lida pin. :tummenupp
Välkommen hem. :hej
 
Det är väl bra att stället blir líte blött ibland.. får väl slimmad passform då eller.. :crash

Välkommen hem föresten :hej
 
Yammaretta skrev:
Kom hem från Gotland fredag natt,kan bara säga att det va blött,efter en hel vecka med bara sol så var det dags för hemfärd med knarren,och mycket riktigt åsk skurar om vart annat dom tre milen till visby,sen väl i Nynäs så tok regnade det hela vägen hem till uppsala,hemma vid 00.20 rejält blöt och frusen,fy fan,hoppas ni alla andra har haft det bra,ha det!

har gjort en precis likadan resa från nynäs till u-a i spöregn i onsdags.. störtskur hela vägen hem.. uscha.. vet hur du känner yamaretta!

fifaan säger jag bara..
hoppas du och stället har torkat nu ;p
/z
 
Tinatjejen skrev:
Du, Kongo och din kamera du jämnt har hängandes runt halsen?
:D :D
Kan bli fina poser bilder det :eek:

glöm inte att jos har båd filmkamera o vanlig..

/z
 
Bröderna bäver, humle o dumle, kling o klang... :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top