Blött!

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Ort
huddinge
Hoj
Mc-cykel
Jaha då har man gjort det också, Norrköping-Stockholm i kväll härligt jävla ösregn kolsvart, ett visir som immade igen så fort man stängde igen skiten.
Stora lastbilar som blåser en massa härliga grejjer på en när man susade förbi (90 blås :rolleyes: )
kan ju erkänna att man inte va alltför kaxig.
skriver för ja söker erat medlidande o vill verka fräsig.
haha självironi är det bästa som finns.
full fart frammåt håll tätt bakåt!
 
Passade själv på att under kvällen köra Enköping-Sthlm...
8 härliga mil. Inte.
 
AndreasNo skrev:
2375983 köper man nå snikhjälm får man skylla sig själv :P..

pinlock rokks :D
:pannkyss


Men d e djävulskt irriterande att ha kanten av pinlock-linsen precis i överkant av siktfältet. Själv lät ja linsen sitta kvar på det klara visiret som ja har när d regnar/e mörkt. På det mörka visret kör ja utan. Men ja måste hålla med, pinlock rullar...
 
Mer synd om mig! Ösregn från Sjöbo till Målilla! :huvet
 
Plåtniklas skrev:
2376240 Malmö -> Stockholm med konstant spöregn till Norrköping. Det var blött. :crash



haha jo rätt sugit faktiskt, gjorde den ja också på nervägen, men va är det man brukar? säga det som inte härdar dödar,
hur som helst är det inge kul me regn.




pinnlock ser ut som ett par briller i krukan jue:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top