Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tassen skrev:Ja de kan dom, finns en liten tejp givare som de ser på, visar direkt att den varit blöt, = ingen garanti....fuck
Vänta en dag eller två, så ska du se att den funkar...ha lite tålamod..
Låt den ligga i rums temp bara.
spectre skrev:Kör den i ugnen ett par timmar iallfall, sen kolla om den funkar. Funkar den inte då så kan du väll försöka få det på garantin.
Nejnej, det där är ju GH-modeller. Det ska vara NH om det ska vara riktiga gamla traktorer.Markus skrev:Det här är en Volvo 240, till höger ser du kombin.
psykomotard skrev:kan man inte micra? har torkat tvätt i micron nåra ggr. det funkar iaf... typ strumpor och sånt..
elektronik kanske tar lite mer skador.. fast fyrverkeri kan ju vara kul om ändå är på g
Jag gjorde ett experiment hur mycket det skulle krävas att ta död på min R310 för ett par år sedan. Lät den ligga ute i snön i 20 minusgrader ett par timmar, slängde ner den i badkaret i kokande vatten ytterliggare ett par timmar direkt efteråt och sedan ugnen ytterliggare ett par timmar. Till slut tröttnade jag och la den i micron. Där räckte det med 3 sekunder innan det sa pang. Lite surt dock att jag glömde ta ur SIM-kortet.psykomotard skrev:kan man inte micra? har torkat tvätt i micron nåra ggr. det funkar iaf... typ strumpor och sånt..
elektronik kanske tar lite mer skador.. fast fyrverkeri kan ju vara kul om ändå är på g
Markus skrev:fy fan
Det har jag osso hört... vet inte om det stämmer lr inte, men det låter ju ganska logiskt!M.G.F skrev:Har man tappat sin mobiltelefon ska man slänga den i spritlösning direkt. Helst så ren sprit som möjligt. Sedan låta den torka.
Själv har jag aldrig lyckats få min mobil fuktskadad så jag vet inte exakt om den lösningen funkar.
Ditt serviceställe för mobilen kan direkt se om det är fuktskada och därmed är det kört med reparation och service.
Har du en gammal mobil så testa och köp en ny, har du en ny mobil tja prova köra den i spriten, du kan ju inte förstöra den mer om vi säger så.
Zandrah skrev:Men bara för att få tillbaka sin icke-fungerande mobil skulle hon få pynta 400:-
Men hon gjorde ju helt enkelt så att hon struntade i att pynta och sa "ni kan behålla mobilj**eln!" och gick ifrån butiken.
För vem vill betala 400:- för att få tillbaka en trasig mobil? Nee..
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |