Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
var väll mer radio än mobil över den, mycket bortkastat, men jag vann ju nån auktion tidiga tradera eller nått..
Köpte ett tjeckoslovenskt ordlexikon för 1700:-trodde postförskott var säkert av någon anledning.
Det som skulle ligga i paketet (en Sony Ericsson K**) låg alltså inte där.
Försökte genast få tillbaka pengarna på utlämningsstället, gick inte, åkte till posten, gick inte, åkte till polis å anmälde, gjorde massa egna sök efter personen, och hjälpte polisen så gott jag kunde.
Efter 2månader kom ett papper där utredningen var nedlagt, personen ifråga hade lämnat landet + en drös a4a med andra anmälningar mot honom.
Betalade även 2300:- för en av dom första mobilerna med radio, en Motorola med äckliga gummiskal man kunde byta mellan rosa å blåttvar väll mer radio än mobil över den, mycket bortkastat, men jag vann ju nån auktion tidiga tradera eller nått..
![]()
Hittade ingen stor bild tyvärr 
han har ej varit inloggad heller sen dess, orkar dock inte hänga ut fanskapet, vill man skita ner sig för en sketen 5-hundring så. där fick man för att man var snäll och skickade varan innan betalning fanns på kontot.väntar fortfarande på betalning fån en sporthojsmedlem för ett larm som jag sålde till honom i APRILhan har ej varit inloggad heller sen dess, orkar dock inte hänga ut fanskapet, vill man skita ner sig för en sketen 5-hundring så. där fick man för att man var snäll och skickade varan innan betalning fanns på kontot.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |