Blåst på Blocket!!

abborro

abborro
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
gsx-r600
Min första blåsning på blocket:huvet nu var det bara 250:-. köpte ett tremodem med förskotsbetalning :huvet . surt sa räven.. och desutom var det ett företag (tror ja iaf)

Ngn som har värre exempel??

Nja, inte värre, men jag fick en kåpa hemskickad av en här på forumet och den var i värre skick än vad han nämnde. så pass så de inte gick att plastlaga. När jag väl skulle skicka tillbaka den så fick jag inte det så jag slutade bry mig. Jag ville inte betala för skicket var för taskigt och han vägra ta tillbaka den. Han höll på att mail-bomba mig i 3 månader och sen tillslut så ville han ha tillbaka den, men dög det inte förut så duger det inte då heller.

Aja jag tror han har släppt sin strids yxa, har inte hört han på några månader. vet inte om han fick sina pengar eller inte. Farsan fick skötat eftersom att han inte lyssnade på vad jag hade och säga.

Köpte ett tjeckoslovenskt ordlexikon för 1700:- :mad: trodde postförskott var säkert av någon anledning.

Det som skulle ligga i paketet (en Sony Ericsson K**) låg alltså inte där.

Försökte genast få tillbaka pengarna på utlämningsstället, gick inte, åkte till posten, gick inte, åkte till polis å anmälde, gjorde massa egna sök efter personen, och hjälpte polisen så gott jag kunde.
Efter 2månader kom ett papper där utredningen var nedlagt, personen ifråga hade lämnat landet + en drös a4a med andra anmälningar mot honom.

Betalade även 2300:- för en av dom första mobilerna med radio, en Motorola med äckliga gummiskal man kunde byta mellan rosa å blått:banana var väll mer radio än mobil över den, mycket bortkastat, men jag vann ju nån auktion tidiga tradera eller nått..:död

Köpte ett tjeckoslovenskt ordlexikon för 1700:- :mad: trodde postförskott var säkert av någon anledning.

Det som skulle ligga i paketet (en Sony Ericsson K**) låg alltså inte där.

Försökte genast få tillbaka pengarna på utlämningsstället, gick inte, åkte till posten, gick inte, åkte till polis å anmälde, gjorde massa egna sök efter personen, och hjälpte polisen så gott jag kunde.
Efter 2månader kom ett papper där utredningen var nedlagt, personen ifråga hade lämnat landet + en drös a4a med andra anmälningar mot honom.

Betalade även 2300:- för en av dom första mobilerna med radio, en Motorola med äckliga gummiskal man kunde byta mellan rosa å blått:banana var väll mer radio än mobil över den, mycket bortkastat, men jag vann ju nån auktion tidiga tradera eller nått..:död

Motorola V2260 :kär :kär Hittade ingen stor bild tyvärr :tungan
mot_v2397_new.jpg

Jag köpte en styrdämpare av en här på SH 2006 som skulle vara i gott skick. Den var så dålig och krokig att jag fick köpa en helt ny. Lite tradigt, men jag fick ju ett fungerande Harrysfäste med som verkar fungera. Kändes lite onödigt av honom att lura mig så...

Vi borde starta en tråd om alla SHmedlemmar som lurat varandra. Mikael Åhman borde ju vara i spetsen där..... Vad hette han nu igen? Kawamicke eller nåt.

väntar fortfarande på betalning fån en sporthojsmedlem för ett larm som jag sålde till honom i APRIL:näsblod han har ej varit inloggad heller sen dess, orkar dock inte hänga ut fanskapet, vill man skita ner sig för en sketen 5-hundring så. där fick man för att man var snäll och skickade varan innan betalning fanns på kontot.

väntar fortfarande på betalning fån en sporthojsmedlem för ett larm som jag sålde till honom i APRIL:näsblod han har ej varit inloggad heller sen dess, orkar dock inte hänga ut fanskapet, vill man skita ner sig för en sketen 5-hundring så. där fick man för att man var snäll och skickade varan innan betalning fanns på kontot.

Lite ironiskt då du sålde ett Larm, det ska ju skydda mot stöld :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...