Har köpt grejer av dom flera ggr. Det som strular är när man beställer varor som inte finns på lager. Lösningen har varit att lyfta på luren och ändra ordern till något annat och vips får man prylarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shit happens...Självklart betalar man med kort i förskott, precis som TS gjorde. Lever du på 1900-talet ellerHar handlar hundratals gånger på nätet och aldrig blivit blåst, sunt förnuft är det som gäller.
Självklart betalar man med kort i förskott, precis som TS gjorde. Lever du på 1900-talet ellerHar handlar hundratals gånger på nätet och aldrig blivit blåst, sunt förnuft är det som gäller.
När jag beställde hade jag inte problem med FC-moto utan med UPS. Då jag bor på gotland så kör inte ups här utan det går över till jetpak och jag hade valt att betala vid dörren. Följde då ivrigt paketet genom UPS hemsida som sedan fastnade på arlanda/gotland.
Ringde och pratade med UPS som sa att paketet var på Gotland men att det var Jetpack som körde på Gotland så jag pratar med dom och dom har inte paketet och tar inte betalt vid leverans utan allt skall vara betalt innan :S
Allt slutade med att jag fick betala till UPS genom internet och det tog ca en vecka innan jag fick prata med honom man betala till på UPS och det var efter Jetpak hjälpt mig få kontakt med honom.
Så fick mitt paket efter mycket om och men efter ca 16 samtal till UPS och ca 7 samtal till Jetpak, när paketet varit på arlanda/Gotland ca 1½ vecka..
Så det är bra att kolla så att UPS kör i din stad innan man beställer om man vill betala vid dörren..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |