Blåser 9m i sek.

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
E det nån idé att dra utt att köra nu? E så himmla sugen. solen e framme o allt. Men vet inte ifall vindarna e för hårda?

Vad gör ni när det blåser 9 meter i sek?

E det nån idé att dra utt att köra nu? E så himmla sugen. solen e framme o allt. Men vet inte ifall vindarna e för hårda?

Vad gör ni när det blåser 9 meter i sek?

Snälla, jag fiser snabbare än 9 m/s och jag kör ändå. Så ut och kör klenis:tungan

Är du på riktigt? Ut och kör NU!:)

Hehe tyckte de kom mycket sidving med en suzuki dr 650 ja övningskörde med på trafikskolan när det blåste runt 8.

FAN nu låter ja verkligen som en bebis. Nä ska hoppa i byxorna o dra ut NU!!!

:yoparty :yoparty Men då får ju ni osso dra ut o inte sitta framför burken :D:tuttar

de drar å sliter lite i sidled men de känns ju bara mest på motorväg å där svänger de ju itne så motorväg ska du ändå inte ut på å köra :tungan

:rolleyes:
de drar å sliter lite i sidled men de känns ju bara mest på motorväg å där svänger de ju itne så motorväg ska du ändå inte ut på å köra :tungan

Nä iofs :D tänkte öva lite på kurvteknik, är inte så van än vid gixxern. Är lite rädd för att lägga ner den, fast jag vet att man kan lägga den rätt mycket mer än vad jag vågar göra än så länge

Prova Ölandsbron :gnissla när de blåser :huvet e lite spännande ibland när man pendlar till jobbet :arsele fasen man ligger lutad mot vinden som man tar en kurva :näsblod sen ändrar vinden riktning :huvet hatar Ölandsbron :huvet

Prova Ölandsbron :gnissla när de blåser :huvet e lite spännande ibland när man pendlar till jobbet :arsele fasen man ligger lutad mot vinden som man tar en kurva :näsblod sen ändrar vinden riktning :huvet hatar Ölandsbron :huvet

känner igen de där när man pendlar på motorvägen å så kommer man över ett öppet parti (inge skog bara åker) där kan man få lägga emot viden en hel del också, skit drygt

ute en sväng mot österlen innan , känns inte så farligt, men är lite
svajjigt när man får vinden från sidan ...

men bara att gasa ...

Lever du din lilla illbatting...!?

Snart Lelle, galenpanna! :D

Blåser det mkt är det ju inte ens kul. Går inte att köra på bakhjulet på ett vettigt sätt och så dundrar det bara en massa

Åk med vinden så får du dessutom högre toppfart.

Kör du i 9 m/s med vinden så kommer det kännas som vindstilla. (=ju mer det blåser desto bättre :D )

Var o gazzade idag, märkte inget av vinden alls. SÅ nu vet jag till nästa gång att det är nemas problemas!

En erfarenhet rikare :P

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back