Blårök i Linkeboda (filmtajm)

GSXR1100R skrev:
Jag hjälper alltid alla, straffet blev iof att sova 3 timmar under en pressening men vad gör väl det, racing är viktigare än allt annat :tummenupp

Gick det inte att väcka de som låg inne i husvagnen så att de kunde låsa upp? :confused:

Vad är de för fjolla på din avatar? Vit jacka! :7peta :dummer

Nyteknik skrev:
Gick det inte att väcka de som låg inne i husvagnen så att de kunde låsa upp? :confused:

Vad är de för fjolla på din avatar? Vit jacka! :7peta :dummer
Alla sov som stockar... Jag tycker att valmers är en jättefin kille

jorpes skrev:
Verkar bli en bra film... smygtittade lite o gillar vinkeln du har från skyliften...

:kiss
Jag spydde bara en gång, aldrig mer bakfull i en skylift :död
Men vinkeln blev rätt fet, svårt att följa hojarna med 10 ggr zoom när det blåser och gungar i skyliften

GSXR1100R skrev:
Jag spydde bara en gång, aldrig mer bakfull i en skylift :död
Men vinkeln blev rätt fet, svårt att följa hojarna med 10 ggr zoom när det blåser och gungar i skyliften
Du skulle ha haft en Falcon Spider som lyfter 27.2 meter istället, tror att Hannes fixar en sån till nästa år! :D

Bifogat

• falconspider290.jpg
    falconspider290.jpg
    18.8 KB · Visningar: 32
Ha ha, störtskön film som vanligt, dock saknar jag ett klipp av dig sittandes på min hoj, för det gjorde du faktiskt och du gillade det! En av dina bästa egenskaper som regissör är valet av musik som alltid framkallar lite fniss hos mig när jag tittar.

En del av armen som höjer och sänker ridån (eller vad det nu heter) i avgasporten hade gått av. Jag misstänker att det beror på att ridån kärvat fast inne i avgasporten bland rester av nicasil som inte blivit avlägsnade efter att cylindern fick ny beläggning.

Teddy skrev:
Ha ha, störtskön film som vanligt, dock saknar jag ett klipp av dig sittandes på min hoj, för det gjorde du faktiskt och du gillade det! En av dina bästa egenskaper som regissör är valet av musik som alltid framkallar lite fniss hos mig när jag tittar.
Det är just dom små detajlerna som förädlar filmerna, man måste titta, lyssna & fundera, alltid kul att få beröm :Bugar

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!