Blårök i Linkeboda (filmtajm)

Goodstuff skrev:
Erkänn att du vill ha en egen 250 tvitaktare att meka med och vårda ömt.
Jag vill gärna köra om någon kunnig mekar åt mig... dvs inte du :7peta

Kul med depåbesöket i rookieteamet. Teddy verkade mycket nöjd och hade ju en lyckad racinghelg får man i efterhand konstatera. Han ska få berätta det själv, men jag kan avslöja att han ovetandes om det har kört med ett stort handikapp. Nu är han på väg att rätta till detta och lär förbättra sin bästa tid 1:01:2 en hel del och bli farlig på B-racet i augusti. oFFkeFF får än större anledning att svettas. :7peta :hihi

Nyteknik skrev:
Kul med depåbesöket i rookieteamet. Teddy verkade mycket nöjd och hade ju en lyckad racinghelg får man i efterhand konstatera. Han ska få berätta det själv, men jag kan avslöja att han ovetandes om det har kört med ett stort handikapp. Nu är han på väg att rätta till detta och lär förbättra sin bästa tid 1:01:2 en hel del och bli farlig på B-racet i augusti. oFFkeFF får än större anledning att svettas. :7peta :hihi
Handikapp? Det måste vara något med fjädringen, han har klagat på den hela tiden. Jag gissar på alldeles för mycket olja i framgaffeln, fjädringsväg 7 mm! :)

Nyteknik skrev:
Du gömde dig dock, Teddy är en riktig filmstjärna :tummenupp

Chris Ash skrev:
Kan tänka mig det, jag började undra när han påstod att hans hoj inte gick mycket bättre än hans Aprilia.....

Jag kan avslöja att den ena avgasporten helt saknade vettig kontakt med servomotorn och åkte upp och ner lite som den ville. Jag förstod att något måste var galet när jag blåste om honom som ett möte ut ur Torparn. Eftersom Teddy inte har kört sin RS i något annat skick har det inte varit så lätt att för honom förstå att den varit otillbörligt slö. Ska bli kul att köra med honom nästa gång då den kommer gå som det är tänkt. Borde gör minst 1,5 sek per varv, vilket placerar honom precis på mina varvtider. Det kommer bli hårt från och med nu! :tummenupp

Nyteknik skrev:
Jag var hos Fransson som försökte hjälpa mig med det däck han hade sålt till mig som "inte tog luft". Du vet kanske vilket jag menar... :D
Kompressorbröl 01.00 är säker jättepoppis :tungan

Nyteknik skrev:
Troligen inte. Jag har sällan sett sådan entusiasm som när du försökte och försökte få luft in i det där däcket. Trodde knappt mina ögon. :D :tummenupp
Jag hjälper alltid alla, straffet blev iof att sova 3 timmar under en pressening men vad gör väl det, racing är viktigare än allt annat :tummenupp

Nyteknik skrev:
Jag kan avslöja att den ena avgasporten helt saknade vettig kontakt med servomotorn och åkte upp och ner lite som den ville. Jag förstod att något måste var galet när jag blåste om honom som ett möte ut ur Torparn. Eftersom Teddy inte har kört sin RS i något annat skick har det inte varit så lätt att för honom förstå att den varit otillbörligt slö. Ska bli kul att köra med honom nästa gång då den kommer gå som det är tänkt. Borde gör minst 1,5 sek per varv, vilket placerar honom precis på mina varvtider. Det kommer bli hårt från och med nu! :tummenupp

Jag är dessutom säker på att Gustav kommer att komma ikapp er andra ganska snart. Får han bara lite förtroende för sin missil så kommer det att gå fort.

Chris Ash skrev:
Jag är dessutom säker på att Gustav kommer att komma ikapp er andra ganska snart. Får han bara lite förtroende för sin missil så kommer det att gå fort.
Missilen är [tm] :mad:

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...