Blå R1 längs frestavägen (Täby Kyrkby)

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Blå Fazer längs frestavägen (Täby Kyrkby)

God morgon gott folk,

Kunde inte låta bli att uppfatta att det stog en krashad, blå Fazer längs Frestavägen, några hundra meter från Täby Kyrkby. Hann inte se reg.nr och hade ingen möjlighet att stanna, ska däremot försöka på hemvägen. Hursomhelst tänkte jag höra om någon känner sig skyldig? (efter gårdagens körning :huvet) alt. har någon fått sin käraste ägodel stulen? :mad

Edit: Det rör sig om en Fazer

Last edited:
mini-knutten skrev:
God morgon gott folk,

Kunde inte låta bli att uppfatta att det stog en krashad, blå R1 längs Frestavägen, några hundra meter från Täby Kyrkby. Hann inte se reg.nr och hade ingen möjlighet att stanna, ska däremot försöka på hemvägen. Hursomhelst tänkte jag höra om någon känner sig skyldig? (efter gårdagens körning :huvet) alt. har någon fått sin käraste ägodel stulen? :mad

P.S Det kan eventuellt röra sig om en nyare Fazer också, som sagt, det gick rätt fort.

Det var väll inte en R1. Jag tyckte det såg ut som en Blå Fazer med mosad front.

okej, två (min farsa och daemon) mot en (jag...). Det är en blå Fazer med en krossad framdel som står uppställd på stödet längs Frestavägen nära Täby Kyrkby.

En fundering. Om den är stulen, skulle man då orka ställa upp den på stödet, om tjuven har kvaddat hojen? :confused:

det tror jag inte heller, och som jag skrev i första inlägget rör det sig nog om en omkulläggning efter gårdagens körning (eller jävligt tidigt på morgonen). Om den fortfarande är kvar när jag åker hem återkommer jag senare på kvällen och kollar reg.nr

mini-knutten skrev:
det tror jag inte heller, och som jag skrev i första inlägget rör det sig nog om en omkulläggning efter gårdagens körning (eller jävligt tidigt på morgonen). Om den fortfarande är kvar när jag åker hem återkommer jag senare på kvällen och kollar reg.nr

Kanon. Alltid bra med folk som bryr sig!!! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...