Blå R1 -04 stulen i Sthlm i går, 10/5!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Om du/ni som snodde min ögonsten mitt på da´n på sibyllegatan vill ha tillhörande backspeglar samt originalpipa till hojen + lite annat krafs så får du höra av dig/er, Jag har ingen nytta av grejjorna utan hojen.

Ni som stjäl en motorcyckel i början av sommaren vet inte vad ni gör för en människa, det är inte bara hojen, dvs lite plast man blir av med...

Teo skrev:
Om du/ni som snodde min ögonsten mitt på da´n på sibyllegatan vill ha tillhörande backspeglar samt originalpipa till hojen + lite annat krafs så får du höra av dig/er, Jag har ingen nytta av grejjorna utan hojen.

Ni som stjäl en motorcyckel i början av sommaren vet inte vad ni gör för en människa, det är inte bara hojen, dvs lite plast man blir av med...

Darned mannen! Bilder / reg nr / kännetecken, så lovar jag att hålla ögonen öppna.

loser skrev:
Darned mannen! Bilder / reg nr / kännetecken, så lovar jag att hålla ögonen öppna.

Tack men Jag är realist, tror aldrig Jag får se den raketen mer.

Teo skrev:

Det verkar vara några som är ute på turné med en fet inköpslista!
Dom snodde min Busa -04 i Västerås i måndags! kl 3 på e.m!!!
Jävla fräcka typer! Kapa dom vid knän och armveck!!!
Jag säger som du: Bye, bye, beauty....
Se mitt inlägg Hayabusa -04 stulen

Jag ska (för saken skull) hålla ögonen öppna. Hoppas Ni andra gör det samma! Titta efter båda!

//hansome former Busa-rider

Teo skrev:
Tack men Jag är realist, tror aldrig Jag får se den raketen mer.

Med sextontusen par ögon på SH-medlemmar spridda över landet (varav rimligen ett helt gäng uppmärksamma yrkestrafikanter i 08-området) kan det kanske vara värt besväret att skriva ut regnumret ändå...? :tummenupp

falconiii skrev:
Ni som blivit av med cyklarna mitt på dan hur hade ni låst dem?

Som du ser på mitt inlägg så var "Den var låst med 2 st ABUS Plus Granit skivbromslås plus styrlås."

Håll ögonen öppna!!! Busa Stulen! <-Klicka Länk!

Jag såg din hoj (tror jag) R1'a 04-05, blå med vita fälgar, inga backspeglar och slipon på Runebergsgatan (i början nästan nere vid Birger Jarlsgatan).

Tidpunkt: 10/5 ca. 09:15.

Blev den stulen senare?

Djävligt trist att höra Teo!!! :(

Argh! Fack för o få sin hoj stulen asså! Fick min första 98 R1 stulen o jag blev sååå lack o deprimerad av det. Stack till USA 2 veckor senare o levde rövare istället. 2 månader senare fick jag pengar för hojen o då var den svenska säsongen över.

Sweedo skrev:
Tråkigt Teo!
Var det dig jag såg i G-berg i söndags?
Antagligen...

RoLLER skrev:
Jag såg din hoj (tror jag) R1'a 04-05, blå med vita fälgar, inga backspeglar och slipon på Runebergsgatan (i början nästan nere vid Birger Jarlsgatan).

Tidpunkt: 10/5 ca. 09:15.

Blev den stulen senare?

Djävligt trist att höra Teo!!! :(
yepp, det var den, de tog den mellan 11 och 13 tror Jag.

Iddioter! :mad: ska hålla ögonen öppna här i krokarna.. verkar ju inte direkt vara nå småbus som är i farten då de är så fräcka..

Teo skrev:

Jag lider med dig :-(..... Råkade själv ut för samma sak i början av förra sommaren i rålambshovsparken, då min retta blev stulen..... Fan man ska ställa en hoj som bete o sitta o lurpassa på dom jävlarna :kulspruta :kulspruta

falconiii skrev:
Ni som blivit av med cyklarna mitt på dan hur hade ni låst dem?
Jag hade låst min retta med skivbromslås o styrlås.... låg o sola bara 30 m ifrån hojen i rålis där det va fullt me folk.... Men jag märkte ingenting.... Det va buskar i vägen så jag hade ju inte ögonkontakt me hojen...

ge inte upp.. jag blev av me min men efter nån vecka/veckor så fick ja samtal från min polares polare som visste vilka de va. så ge inte upp å säg till så många som möjligt att hålla ögonen öppna. alla du känner, släktingar över hela sverige så tror ja faktiskt att du kommer få tebax den. :tummenupp :pannkyss

Fan vad surt. Hur fan kunde de få iväg hojen mitt på dan? Skaffa larm om du har ny hoj! Funkar nog inte om de absolut ska ha den ur ditt garage men jag sover bättre med larm i alla fall.

Såg nån jävla idiot nu ca kl 20:00 som körde järnet på Fleminggatan västerut med en svart R1:a (tror jag det var, inte originaldekaler). Det luriga var att han körde med en 17-18-åring kille bakpå utan hjälm. Hoppas det bara vara nån vanlig IDIOT och inte hojtjuvar...

Blanco skrev:
Jag hade låst min retta med skivbromslås o styrlås.... låg o sola bara 30 m ifrån hojen i rålis där det va fullt me folk.... Men jag märkte ingenting.... Det va buskar i vägen så jag hade ju inte ögonkontakt me hojen...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman