Blå r1 01 stulen!

Ett år efteråt?

Oj, undrar hur den ser ut nu. Men skönt o få igen den iallfall. :)

herregud jag är förvånad över att dom inte äns har slaktat den

tyvärr så är den slaktad, delarna använda på hans egen hoj. men jag har vittne på vem som tagit den och hur det gått till. 2 år senare nästan på dagen kliver han fram för de har blivit ovänner. enligt polisen kan han bli ersättningsskyldig. hur som helst, att veta vem det är är bättre än inget. bara hoppas att polisen kan göra något.
för övrigt så är killen som tagit den medlem här...

...förr övrigt så är killen som tagit den medlem här...

Vet inte hur stor suck det är att killen kan betala? Hoppas verkligen du får några slantar. Sedan tror jag det finns en del avskum som surfar här/är reggade här... :mad:

Häng ut fanskapet ! Kolla upp hans umgängeskrets. Tyvärr varit många tråkiga stölder i Era trakter.
Han borde få det varmt om öronen iallafall.

Hm processen ersättningsskyldig ,när får du dina pengar då ? nån mån-år eller aldrig ?

har precis fått veta vem det är så processen har inte kommit någonstans än, men detta är avsevärt närmre en lösning än att man inte har en aning om nåt.
Möjligt att jag inte får ett skit, men jag vet i alla fall vem det är.

jag tänker vänta tills polisen har gjort sitt innan jag lyfter det till en annan nivå. Tänker inte sänka mig till hans nivå om det inte är tvunget. så tyvärr så hänger jag inte ut någon här, vet även att moderatorn inte gillar det...:D

ja, 40K känns faktiskt lite i fickan, snackade med polisen idag igen, de verkar fortfarande positiva.:tummenupp

jag tänker vänta tills polisen har gjort sitt innan jag lyfter det till en annan nivå. Tänker inte sänka mig till hans nivå om det inte är tvunget. så tyvärr så hänger jag inte ut någon här, vet även att moderatorn inte gillar det...:D
Lägg ut namet här ikväll, jag är ute o dricker sprit med moderatorn så han kan inte göra något. :fyllisar Imorgon är han så bakfull att han inte orkar göra något. :zpy

(OBS, jag skämtar om att lägga ut namnet, skönt att kan finnas en lösning på stölden.) :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti