BLÅST PÅ R1:a 2004

Hmm bara namnet Tord är lite suspekt! Jag skulle inte köpa en hoj av någon som heter Tord.
Öh Tordan langa hit en bira va!

JB

Jas-95 skrev:
Hmm bara namnet Tord är lite suspekt! Jag skulle inte köpa en hoj av någon som heter Tord.
Öh Tordan langa hit en bira va!

JB

Jag hade en klasskopis som hete Tord ,han knarkar i dag.

Dessutom hade han lågt hår när vi gick i skolan.

Långa farbron skrev:
Jag hade en klasskopis som hete Tord ,han knarkar i dag.

Dessutom hade han lågt hår när vi gick i skolan.

Typ Neil i den där serien som gick för en 10-12 år sedan??? Engelsk serie som handlade om 4 pers. punkarn hette Vyv kommer jag ihåg...va hette serien..??? :huvet

Jawbreaker skrev:
Typ Neil i den där serien som gick för en 10-12 år sedan??? Engelsk serie som handlade om 4 pers. punkarn hette Vyv kommer jag ihåg...va hette serien..??? :huvet

Hemma värst!

Har man avtalat muntligt att göra affär så är det klart att man som köpare arrangerar sin sida av affären. Det inkluderar garageplats, lån transport och annat som kostar både tid, möda och pengar att arrangera.

Att i det läget säljaren backar ur är väldigt oseriöst och dålig stil. Man skall fatta att man förmodligen ställer till problem. Det gör att det är rimligt att varna andra för säljaren i fråga.

Surt med hojen, bra gjort med varningen! :tummenupp

Mattias skrev:
Jag har min hoj utannonserad där <- men jag har inte för avsikt att sälja. Jag vill bara reta upp folk med kort stubin.

Ja, och det har du lyckats med.
Jag är skitsur, man har mailat, ringt och ropat i din brevlåda utan att få tag på dig.
Nu skiter jag i det.

Victor skrev:
Jag är lite osäker på vad ordet betyder.
Jag vill inte vara jätte-jättenära dig iallafall.
Men sur är jag.
Jag vet inte heller vad pryla är. Kanske kärlek män emellan?

Kan man inte ångra sig? Han kanske fick ett bättre bud. Jag skulle i varje fall sälja till bäst betalande. Det är väl bara att leta vidare, R1:or borde det väl finnas mängder av. Det är ju en dussin hoj!!!

Want a R1 skrev:
Vad då killar som har hört av sig? Du måste ha missförstått det, det var ju 5 tjejer som ville köpa din moppe :arsele
Det är roligt med nya kaxiga medlemmar, tyvärr tror jag att du med din, quickshift-utrustade,
R1 -04 (som du blivit blåst på) blir frånåkt av Mattias på samtliga banor i världen.

/A

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...