BKK/Sporthojskurs!

Släpper de platserna redan i December i år? Då är de tidigt ute i år jämfört med tidigare. Tack för påminnelsen. Kommer antagligen att anmäla mig till minst ett av tillfällena.

Gäller som sagt att vara tidigt ute. I våras försvann platserna nästan så fort de släpptes. Åtminstone de i maj och juni månad.

Nej, platserna kommer inte att släppas i december. Se tidigare inlägg..

:)

Ja Sturup och Knudan är klara, vi har preliminära datum. Förhandlingar pågår med Falkenberg men inget är klart då det är svårt att få dagar på den banan.

Ser ut att kunna bli en bra sommar m.a.o :banana Sydskånes funderar möjligtvis inte på Anderstorp?? Så hojen får sträcka ut ordentligt.....:D

Wow detta låter kul men jag har inte riiiiktigt koll på vad det är, kostar, etc.. någon som har lust att upplysa mig?:D

/A

Ser ut att kunna bli en bra sommar m.a.o :banana Sydskånes funderar möjligtvis inte på Anderstorp?? Så hojen får sträcka ut ordentligt.....:D

Anderstorp hade inte gjort ont alls. Gillade den banan. :banana

Men jävlar vad man fick bromsa efter rakan för att klara 90graders böjen som kom efter:D

Jag är lätt på :D

Sydskånes hade körningar på Anderstorp så sent som 2007 eller om det var 2008, minns inte riktigt. Det verkar inte som att det kommer att bli några fler där i sydskånes regi däremot har Fiver ganska mycker bankörningar där.

Wow detta låter kul men jag har inte riiiiktigt koll på vad det är, kostar, etc.. någon som har lust att upplysa mig?:D

/A

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5044

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5043

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5048

Last edited:
Precis som BT säger så hade vi körningar på A-torp både 2007 och 2008, väldigt populära till en början men de sista blev inge bra för kassan då det gick inflation i körningar där. Det finns rätt många andra som drar ihop körningar på mossen så SSEmse kommer att hålla sig därifrån ett tag.

shit! Det verkar blir trångt på kuren! Här gäller det att hänga på låset, verkar det som. Hur många tar dom/kurs

shit! Det verkar blir trångt på kuren! Här gäller det att hänga på låset, verkar det som. Hur många tar dom/kurs

Som Damma säger, så kostar det 1700,- på Bkk. Som det ser ut i dagsläget, kommer det att kosta det även nästa säsong. Inget jag kan sitta här och lova dock...

80 deltagare får plats varje gång, och det fylls på snabbt :)

Hoppas att vi ses

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...