BKK på knutstorp

Deagol skrev:
Hmmm jo det är klart. Funkar fint nästan överallt värre med t ex hårnålen på knutstorp fast det är väl en träningsak o man e juinte nån Rossi precis :va

Kör bara på treans växel så slipper du överaskningar/Anders

Ja,vad ska jag säga...?Jag är fast i banträsket!Dubbel-dag i Juli!!!

Tuben skrev:
Kör bara på treans växel så slipper du överaskningar/Anders
:kocko
Man kör bana för att äta adrenalin o testa gränser.... kör 1:an - den hanterar lätt hastigheten!!! :tummenupp :hihi (EDIT: Ironi - Anders ger ett gott tips här!)
Medskickar en bild hur utgången in i vänstern därefter kan se ut, när man får till det :D :brinnerup

Bifogat

• Robs IMG_6176.jpg
    Robs IMG_6176.jpg
    98.9 KB · Visningar: 57
Last edited:
Robz skrev:
:kocko Medskickar en bild hur utgången in i vänstern därefter kan se ut, när man får till det :D :brinnerup
Meeen vafan händer på den bilden Robz?!
Har dämparna på hojen gett upp helt eller är det felinställt?! Ser ju ut som om du skrapar allt som finns att skrapa, stöd, grenrör, kåpor och knäpuckar!! :skrämd

Maverick_ou812 skrev:
Meeen vafan händer på den bilden Robz?!
Har dämparna på hojen gett upp helt eller är det felinställt?! Ser ju ut som om du skrapar allt som finns att skrapa, stöd, grenrör, kåpor och knäpuckar!! :skrämd
.... :D , jag har nu lärt mig att man inte skall bromsa lika långt in i kurvan... Hade det varit en Viffer, hade det sett likadant ut... eller värre, som du säkert vet. :tummenupp
Skämt o sido - fjäderförspänningen fram justerades något efter att Canoly presenterat denna bild.

Robz skrev:
.... :D , jag har nu lärt mig att man inte skall bromsa lika långt in i kurvan... Hade det varit en Viffer, hade det sett likadant ut... eller värre, som du säkert vet. :tummenupp
Skämt o sido - fjäderförspänningen fram justerades något efter att Canoly presenterat denna bild.
:tummenupp :D jasså du bromsar... tyckte väl det såg ut som om du gjorde något fel.

Fan vad jag längtar till säsongen!!

Maverick_ou812 skrev:
:tummenupp :D jasså du bromsar... tyckte väl det såg ut som om du gjorde något fel.

Fan vad jag längtar till säsongen!!

:D :D

Klar fördel men det gäller att hitta sina RP:s och lära sig att läsa dom annars bromsar man innan man lämnat förra kurvan :rolleyes:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8