BKK på Knutstorp i sommar

• Thread starter Thread starter überkill
  • Start date Start date

überkill

Guest
Hej

då man misst körkortet så har jag två bokade och betalda bandagar med SMC jag inte kan vara med på. Är det någon som är sugen på att ta min plats de två dagarna mot motprestation/betalning så PM:a mig.

Rättare sagt har jag två rabattkoder som går att utnyttja som betalning på BKK men bara i år. Så även du som har en plats bokad kan utnyttja mina koder och få pengarna tillbaka. Givetvis får du ett bättre pris av mig.

/S

Hej

då man misst körkortet så har jag två bokade och betalda bandagar med SMC jag inte kan vara med på. Är det någon som är sugen på att ta min plats de två dagarna mot motprestation/betalning så PM:a mig.

Rättare sagt har jag två rabattkoder som går att utnyttja som betalning på BKK men bara i år. Så även du som har en plats bokad kan utnyttja mina koder och få pengarna tillbaka. Givetvis får du ett bättre pris av mig.

/S

Vilken grupp och vilka dagar?
Är intresserad om det är min grupp

Hej

/S

Jag kan också tänka mig det...

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back