BKK Knutstorp 30/4

Fortfarande ingen som ger sig til känna?
Jag såg flera stycken som tog bilder.

Finns det någon samlingssida för dessa måntro?

en glad amatör

men som de säger, även en blind höna kan finna ett korn. Här är mitt bidrag från Knutstorp. Bilderna är inte redigerade eller nåt, så det är som det är.
Kommentera gärna om det är något ni gillar/ogillar.

De bilder som skyltarna är suddade på finns i original också. Vill ni ha dem osuddade får ni ange ert reg nr annars skickar jag dem inte.

Jag tar inget för bilderna eftersom det är första gången jag någonsin fotograferat hojar. Men ni får gärna berätta att det är jag som tagit dem :tummenupp

Här är länken till mitt album http://www.pixbox.se/alb1053683

Skickar med ett smakprov på ett jag gillar

Bifogat

• IMG_1345A (Small).JPG
    IMG_1345A (Small).JPG
    61.6 KB · Visningar: 61
.......Jag tar inget för bilderna eftersom det är första gången jag någonsin fotograferat hojar. Men ni får gärna berätta att det är jag som tagit dem :tummenupp
Här är länken till mitt album http://www.pixbox.se/alb1053683
Skickar med ett smakprov på ett jag gillar
Jättefina bilder!! Speciellt imponerande när du säger att det är första gången du fotar hojar :gnissla (:tummenupp :tummenupp )
En sak dock - många av fotona verkar vara tagna i oskyddad YTTERkurva... där skall man inte befinna sig. Om någon åker av, hinner du knappt byta SD-minne innan det är försent. :brinnerup
Fina bilder var det dock! ...med helt nya vinklar!! ÄR detta verkligen Knudan? :hihi

Även filmer blev inspelade.... ge det en vecka eller tre, så finns de tillgängliga :yoparty

Jättefina bilder!! Speciellt imponerande när du säger att det är första gången du fotar hojar :gnissla (:tummenupp :tummenupp )
En sak dock - många av fotona verkar vara tagna i oskyddad YTTERkurva... där skall man inte befinna sig. Om någon åker av, hinner du knappt byta SD-minne innan det är försent. :brinnerup
Fina bilder var det dock! ...med helt nya vinklar!! ÄR detta verkligen Knudan? :hihi

Även filmer blev inspelade.... ge det en vecka eller tre, så finns de tillgängliga :yoparty

Tack det värmde!
Jag stod säkert bakom skyddsstaket vid alla bilder så det var ingen fara med det. Skulle inte våga chansa ju :krama

supernajs att du tagit så många bilder så att samtliga måste varit med på ett eller annat kort.:tummenupp

Om man ber snällt, kan man då få ett av korten i högupplöst format?

Kortet jag hade i tanke är då är 27336956.jpg och hade varit kanon om du skickar till la@bahnhof.se

Hade varit superschyst att ha en bild på sig själv på sin första bandag.

:Bugar

Last edited:

Till och med du ska kunna se att det är vänstern INNAN hårnålen och vänstern EFTER hårnålen som visas. (Som "oskyddad" ytterkurva) :) Där går hur bra som helst att plåta utan risk för fartmonsters framfarter. :gnissla

Till fotografen. Helt okej bilder! Det tar sig! :tummenupp

Till och med du ska kunna se att det är vänstern INNAN hårnålen och vänstern EFTER hårnålen som visas. (Som "oskyddad" ytterkurva) :) Där går hur bra som helst att plåta utan risk för fartmonsters framfarter. :gnissla
Till fotografen. Helt okej bilder! Det tar sig! :tummenupp
Exakt därför att jag vet var det är taget, undrar jag - ytterkurva utan skydd? - helt nya vinklar - kände knappt igen banan :D Är det säkert så är det ju jättebra med nya vinklar! :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show