BKK Hälla Ring 2009

Japp då kör vi igång igen ute på Hälla Ring efter sommaruppehållet och närmast är ju nu på söndag den 23:e. Inskrivning från 08.30 och körningarna börjar 10.00. Kom o gasa.:tummenupp

Måste tyvärr meddela att körningen den 6/9 är inställd p.g.a annan aktivitet på banan.:död

Måste tyvärr meddela att körningen den 6/9 är inställd p.g.a annan aktivitet på banan.:död

synd..

En följd fråga vilken tid rekomenderas vara där för att vara säker på att få en plats?
Räcker det med att man kommer dit till 08:30?

synd..

En följd fråga vilken tid rekomenderas vara där för att vara säker på att få en plats?
Räcker det med att man kommer dit till 08:30?

Det brukat göra det, men jag kan inte lova något som jag inte kan stå för:rolleyes: MEN vi har 15 st föranmälningar d.v.s vi har fyllt en fjärdedel av platserna.:banana

Jag dyker upp och hänger på låset...och tänker bomba helveTT med seKsförtin' oavsett om det är fullt eller inte. ;) :hihi

Tack för en skön dag. Härlig körning och ett sjukt roligt sista pass! Hoppas att ni får tag i tíder till nästa år också. Tror att det skulle gå att fylla ut fler körningar om bara det gick att få tag i banan fler ggr /år. Eller vad tror ni. Än så länge så är jag bara inbokat midsommardagen och eventuellt någon fördelsedag nästa sommar. I övrigt kan ni boka alla dagar?

Mycket snack... Men riktigt bra ordnat!

/ Micke A

Förbannat nyttigt att köra 4 pass.
Blev bättre & bättre efter hand när man fick tid till eftertanke mellan passen.

de va många vurpor idag :gnissla hoppas den sista inte fick allvarlig utgång trots ambulansåkat!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti