Bjud in mig å få en slant.

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Om någon supervänlig person skickar en invite till mig samt kontonr, så kan ni bli 50:- rikare:)
Pratar alltså om invites till någon bra torrentsida.

:pannkyss

När man har slösat bort sina 5 invitations på Torrentleach, får man nya då?

Mark skrev:
2569554 När man har slösat bort sina 5 invitations på Torrentleach, får man nya då?

Det kommer nya titt som tätt. Tror att man får en ny för varje person man har invitat som sköter sig.

Funkade inte. Sidan gnällde på min epost. sa att den inte var densamma som den skickades till. ? Kan det va noga med stora och små bokstäver
när jag prova igen så stod detta .......Duplicate entry 'Spooky' for key 2

HJÄLP!:gnissla

Mark skrev:
2570247 En del sidor blir knas av firefox o andra prog. just när man ska regga.

Prova igen med explorer om du inte använder det.

Provade igen på andra datorn. Å det funkade då.
Men väntar på mailet som bekräftar, kan inte loggan in än. har väntat i 2 h :va

SPooKY skrev:
2570346 Provade igen på andra datorn. Å det funkade då.
Men väntar på mailet som bekräftar, kan inte loggan in än. har väntat i 2 h :va

Kolla skräpposten.

Nu funkar allt. men hur i ****vete ska jag kunna få bra ratio med 10/1 uppkoppling. kan ju inte tanka alls då blir jag ju fetbannad, hur gör ni, letar ni grejjor att seeda eller låter ni burken stå ett par dagar på upload eller?

SPooKY skrev:
2571856 Nu funkar allt. men hur i ****vete ska jag kunna få bra ratio med 10/1 uppkoppling. kan ju inte tanka alls då blir jag ju fetbannad, hur gör ni, letar ni grejjor att seeda eller låter ni burken stå ett par dagar på upload eller?

givetvis ladda ner något med många leechers samt låta datorn stå på...min står på jämt...

Börja med at tanka en porrfilm, sen låter du datorn stå på ett par dagar och du har en bra ratio sen!:tummenupp

Eller så tankar man något från en torrentsida som man har bra ratio på och sen delar man med sig på en annan man har dålig ration på.

Eller så kan man ladda ned bara några (3-4 st) .rar filer från en DVD-R film som precis släppts och sen dela ut dom ett tag. Speciellt helt nya filmer kan man få upp ration rejält med precis när dom släpts.

Ok gjorde det i natt. men det går ju så slött upp för mig.

Här ska jag dela med mig av ett bra tips för att få bra ratio.

Ta bara hem EN fil. Gärna en het dvd. Men, ta BARA hem en packad fil. dvs 50mb brukar dom ju vara på. Sen delar man bara med sig av den. Efter ett tag har man laddat upp 1 gig men bara tagit hem 50 mb. Det ger jävligt bra ratio.

Några som helst frågor gällande detta? :)

SPooKY skrev:
2572585 Ok gjorde det i natt. men det går ju så slött upp för mig.

Då har du tankat nåt med få som leechar, förmodligen iaf. Kollat så att din "port" är öppen??? Är den stängd så kan du bara tanka från och till folk med öppen port vilket begränsar antalet lite.

Jag har 8/1 uppkoppling och har inga problem med att hålla ratio. Det är bara att försöka vara som en hök på nya torrenter som du antar många kommer vilja ladda ner.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg