Björn Gustafsson (Komiker)

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Last edited:
En lysande komiker på uppgång helt klart. Garvar järnet här och kärringen undrar vad jag gör :)

Den första nykommlingen i Parlamentet som faktiskt är ett uppköp! Parlamentet har varit på ständig nedgång. BG är ett lyft. Skulle gärna se honom tillsammans med Tornving, Henrik Hjelt och kanske Betner...

All djävla buskishumor som killingarna envisas med eller hysteri-humor som skrik-pia envisas med är så djävla fel i parlamentet.

[YOUTUBE-ID]4gHHNEiz1_4[/YOUTUBE-ID]
Skojar om norge.

[YOUTUBE-ID]VNg3O64sSGc&NR=1[/YOUTUBE-ID]
Skojar om Bert

Ja han är verkligen ett uppköp! Roligt att han är så ung också.

Edit: Första hade deztilla(?) redan länkat till men jag låter den vara kvar ifall nån är lat och inte orkar öppna ny länk :)

Den första nykommlingen i Parlamentet som faktiskt är ett uppköp! Parlamentet har varit på ständig nedgång. BG är ett lyft. Skulle gärna se honom tillsammans med Tornving, Henrik Hjelt och kanske Betner...

All djävla buskishumor som killingarna envisas med eller hysteri-humor som skrik-pia envisas med är så djävla fel i parlamentet.

Last edited:
[YOUTUBE-ID]R46Zi-d5C8g[/YOUTUBE-ID]

Varit kung ett tag som rappare ;-)

Ja han är verkligen ett uppköp! Roligt att han är så ung också.

Edit: Första hade deztilla(?) redan länkat till men jag låter den vara kvar ifall nån är lat och inte orkar öppna ny länk :)
DEZTALLICA!!! Passarej jävligt noga! :mad:

Oupp me henderna.

Han är lika kass som de andra i parlamentet, värdelös humor när den är som "bäst". Det är bara att inse, vi har inga bra komiker i Sverige.

Han är lika kass som de andra i parlamentet, värdelös humor när den är som "bäst". Det är bara att inse, vi har inga bra komiker i Sverige.

Ah, den ljuva bitterheten. Men då får du slänga upp lite tips på bra komiker nu! :tummenupp
Jag tyckte han var ganska rolig, men tacka vet jag Dave Chapelle eller den här jävla dåren...
[YOUTUBE-ID]z9A2I-X7b-w[/YOUTUBE-ID]

Varu inte du som gillade kristoffer o sjögren? De som pratar såhär: JAaaaaaaaaaahgggggggh ääääääääääräräeääääääajjjjrjjjj ennnnnn skkjkjklllååååååååniiiiiiiiinnnnnggggg o så garvar folk fast det inte ens e kul o att han har sockerbitar som tänder är ju värt o applådera för hurra

Varu inte du som gillade kristoffer o sjögren? De som pratar såhär: JAaaaaaaaaaahgggggggh ääääääääääräräeääääääajjjjrjjjj ennnnnn skkjkjklllååååååååniiiiiiiiinnnnnggggg o så garvar folk fast det inte ens e kul o att han har sockerbitar som tänder är ju värt o applådera för hurra

Du, jag har inte en jävla aning om vad fan du svamlade om alldeles nyss. Som jag sa, det finns inga rolika komiker i Sverige, så enkelt är det. Eller jo, det kanske finns det om man har kass humor. Har man bra humor, som jag själv, då är det värre.
Dave chappelle kan jag hålla med om att han kan vara rätt rolig men han blir för mycket efter en kort stund.
Han i "the office" är jävligt rolig, och även snubben från SNL som spelar in rätt många filmer.

Den överlägset roligaste svenska komikern är Johan Rheborg.
Han är nästan den enda som lyckas vara rolig utan att dra fantasilösa sexskämt.

Men om det är sexskämt du ogillar förstår jag inte ditt gillande av Rehborg eftersom han är de plumpa sexskämtens fanbärare i Parlamentet... Däremot är det möjligen så att han gjort mycket annat bra som t.ex. hans monolog som tydligen är en megasuccé...

De två är roliga i ungefär 2 minuter sen lackar man på deras stereotypa framträdanden :trött

Har inte alla svarta amerikanska ståuppare låtit likadant sen eddie murphy raw?

Går väl egentligen inte ut på så mycket annat än att hinna säga flest könsord på en timme?!

...fast jag gillade ju Raw...
- "And then this Dexter-dude comes in swinging his dick down the beach..."

Men om det är sexskämt du ogillar förstår jag inte ditt gillande av Rehborg eftersom han är de plumpa sexskämtens fanbärare i Parlamentet... Däremot är det möjligen så att han gjort mycket annat bra som t.ex. hans monolog som tydligen är en megasuccé...

Parlamentet brukar jag aldrig se. Där är han säkert dålig. Det är hans sketcher jag tycker är roliga.

Har inte alla svarta amerikanska ståuppare låtit likadant sen eddie murphy raw?
Jo, det verkar som att han satte standarden för hur det ska gå till. Just Chris Rock är ju så jobbig att man hoppas att han ska ramla ner från scenen och bryta nacken. Chappelle går ann i mycket små doser men sen blir det samma skit om och om igen.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show