Bivaröd 19/7, vilka kommer??

Nån mer härifrån?

Tjena!
Nån mer härifrån som ska åka till Bivaröd på lördag?,ser inte ut till o vara så många som svarat på tråden.Hänger gärna på dit eventuellt om vädret tillåter o inget klydd uppstår dagen innan,
ska serva o fixa lite me godis på hojen på fredan.
Nånstans vi kan samlas? kanske staffanstorp s-oil för vidare avfärd mot Bivaröd
Ha de gott!
R1 racer

Jag kommer gärna ... men jag hittar fan inte dit

så det kanske kan ordnas nån uppsamling nånstas =)

Count me in :tummenupp Jag dyker också upp på Bivaröd (med kameran i högsta hugg :D)

GIXxXER: Hade du någon cd med filmerna på gräsplöjar-rettan och den s.k. "strippan"? hehe :D ;)

Är det samling vid Gårdstångarondellen som vanligt här nere eller? :confused:

ska pressa på så vi kan ta med lite filmer, vi har även en 12:a och lite andra tabbar :D :D :D

hehe, kanon :tummenupp . Säg till om du vill ha skivor i inbyte när filmerna är nerbrända och klara :hej

Jag hade gärna bidragit med en liten böööörn nu på lördag, men tyvärr är mitt bakdäck nästan nerslitet..............på mitten :rodnar :D

Så vart ska ni samlas o när?

Ni härifrån krokarna som tänk köra dit till Bivaröd vart o när hade ni tänkt o samlas om nån nu ska iväg?,verkar ju lite dött på den fronten.
Gårdstånga rondellen? eller S-oil staffanstorp?.
Hittar inte själv dit till så kanske nån från TCX kanske kan PM:a nån beskrivning eller skicka en karta på hur man finner dit.
R1 racer
Ps o STCC går ju på söndan oxå,då är det väl final(?) oxå o lite mer sevärt än o hänga där en lördag...sen är det ju mest hoj åkat som är kul o se där.

Jag e gärna med från s-torp eller gårdstånga rondellen

jag hittar typ upp till k-stad medn inte mer :confused:

Jag kommer att vara på Statoil i Staffanstorp kl. 11:10 till senast 11:30, sen kör jag vidare till Gårdstånga (kommer att vara vid Gårdstånga ca. 11:40).

Ni som vill ha samkörning från Statoil i Staffanstorp till Gårdstånga kan vara där vid tiden jag sa :tummenupp

Vi synes :squid

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...