BivarÖd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Supemote

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Ingen för tillfället !! känns förjävligt !!
Tjenis !

Tänk nu på att bock jakten har börjat, "dom som har FYRA ben då grabbar så ni behöver inte bli oroliga"

Snackade med en kille som bor ganska nära rakan, han hörde t.ex. att vi var där i onsdags ,det var min mille han hörde...
Dom blir SKIT sura om vi är där nu när jakten har börjat och dom har betalt massa pengar för att få jaga lite. :mattias

Vi behöver ju inte ställa till en massa liv o tjat så vi inte får vara där trots att det är ok för ägarna. :notme

Ha D så gött
Mvh Ted.
:squid

kanske bättre för båda att säga på lördag e vi där o tisdag e ni där ???

Bivaröd

Läs texten igen..... om du fattar denna gång, skriv bara Ok !!!!

?
får nog ha en förklaring på de då :fakta
visst att de betalt för o va där men ändå
"vi" får oxå va där :squid
Båda ska respektera varandra? :bow

:confused:

en sak till jagar man inte på morgonen ? :confused:

Inser dom inte

Inser dom inte att det blir lite mer sport o fälla en bock när det är lite glesare bland dem pågrund av vårt brummande he he.
Ja varför inte låta djuren oxå ha en chans....har dom bett nån att få skjutas.....nä....det är väl bara dödar glada jägare som vill uppnå sin extas med o klämma en bock.

Biva !!

Jo visst, troligen så jagar dom på morgonen.
Jag skiter igentligen i vilket, det var bara en snubbe som bor granne med banan som sa att det brukar kunna bli ett JÄVLA liv.
Jag bryr mig bara så mycket det behövs för att vi ska få vara där o åka....
End of story !!

Ska ni dit på lördag eller något i veckan ??
Jag e sugen...

En fråga till... hur krymper jag en bild så jag kan lägga in den här ?

Bra talat även om vi får vara där behöver man ju inte reta upp några jägre i onödan. Kanske bättre att va lite passiv till jakten iaf har pågått några dagar eller??

bilden måste va så liten som max 133 x 133 pixlar de kan du krympa i paint om du inte har något annat bildredigerings program. gå inn på menyn BILD --> attribut o kolla hur stor bilden är förminskar gör du under menyn BILD --> ändra storlek / snedställ

Mvh Mangan

Bifogat

• dd.jpg
    dd.jpg
    45.2 KB · Visningar: 205
Biva !

Tack för det Mangan.

Du åker inte så dåligt har jag hört, skulle va kul o se live.
Bivaröd på lördag ?

// Ted

Re: Biva !

Holgersson skrev:
Tack för det Mangan.

Du åker inte så dåligt har jag hört, skulle va kul o se live.
Bivaröd på lördag ?

// Ted

Min åkninG kunde varit mkt bättre men man får tacka :rodnar

Finns lite bilder utlaggda lite här o var bla här:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=18454&highlight=Bivar%F6d
eller kan du ju altid söka på Bivaröd

Brukar du vara där nere?? du har inte varit där när jag varit där någon gång???

Naj blir inet Biva på en månad, har skadat handen när ja stuntat så ja måste ta de lugnt med den sejer farbror doktorn :( :mad: sen är de ju nästan dags att ställa av :mad: ...men ett par rundor till ner får det nog bli innan avställning men får som sagt vänta nårra veckor till

Last edited:
Har de med hoj?

Har de med hoj fått tillstånd att köra där av ägarna?.Är det helt privat mark o flygraka som ägs av ägaren?.
Fick höra av en kompis att där var folk o körde på rakan i onsdags 20/8 med bilar,men någon klåpare hade sulat på väl troligen vid det gula huset eller så var det lite mycket trafik..inte vet jag.
Men farbror blå kom dit me sin blå vita kärra o spela bror viktig.
De gnällde ju lite på dem o de gnällde tillbaks då sa de att det inte är inhägnad mark/bana.Men om det ägs privat så borde väl inte det spela nån roll eller?
Bara undrandes....hoppas folk inte förstör så de inte får köras där heller snart.

Biva !

Jag har inte varit där när du har varit där Mangan. Jag har jobbat alla dagar utom söndagar hela sommaren, har semester NU :tummenupp

Trist med handen men det är sånt som händer när man trixar...

Banan ägs av 2 snubbar som sagt att det är ok om vi är där :bow

// Holger

Men hallå de e klart att vi inte ska få vara där för snart ska de ha en ny golfbana o varfölr ska vi då få vara kvar där? :fakta

de nya ägarna tar över bivaröd den 1a september, under tiden har vi despans att köra där med hojar, inte med bilvrak. När de nya ägarna har fått marken så kommer det att spärras av för bilkörning , men hojarna kommer att komma emellan och då har vi skriftligt tillstånd på att vi får vara där. dock kommer det upp tider som måste respekteras då vi i så liten mån som möjligt ej ska störe de boende. och ni som är där redan nu, POCKA UPP ER SKIT EFTER ER.

mvh TCX

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...