Bitsize bilder från Sturup 2009-05-06.

Det är ju inte lönt att köra ner till SRW när motståndarna fixar sådana bilder :(

Det är ju inte lönt att köra ner till SRW när motståndarna fixar sådana bilder :(

Nä, håll dig väck.. ;) :krama

Gröön du kan få köpa denna bilden istället, "bitsize edit, för dom som vill men inte riktigt kan"

KL_20090506_059_bitsize_edit.jpg

Gröön du kan få köpa denna bilden istället, "bitsize edit, för dom som vill men inte riktigt kan"

Kan du fixa så att jag sitter på en Motogphoj istället för gamla (Bettan)??

Så kan man ju också göra... Var det inte du som ful PS:ade Oscars (tror jag det var) "nedlägg" i regn på Knudan förresten? Den bilden gav viss respons... :D

Så kan man ju också göra... Var det inte du som ful PS:ade Oscars (tror jag det var) "nedlägg" i regn på Knudan förresten? Den bilden gav viss respons... :D

Visst var det det, oscar bromsade upp den på framhjulet med fullt nerlägg i ösregn. oscar är kung! :yoparty ;)

VA...!!! e nu de för skitsnack...:va

Du e ju min mästerfotograf, fattar du väl att du måste komma ner...:krama
Kaffe hos Tommy, o puss o kram av mig, vad mer begär du?

Med vänliga hälsningar

VA...!!! e nu de för skitsnack...:va

Du e ju min mästerfotograf, fattar du väl att du måste komma ner...:krama
Kaffe hos Tommy, o puss o kram av mig, vad mer begär du?

Med vänliga hälsningar
Han vill ha fler som trugar...

Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis, Johnnyboy, kom nu o fota oss!

:banana

Men jag kan ju faktiskt, med råge! Men ingen tycks ju fota mig när jag kör, jag kanske måste bli lite mer foto vänlig....får testa köra naken nästa gång så man får lite uppmärksamhet! :D :rolleyes:

KetogaN, när du tar det perfekta, knivskarpa fotot där jag ligger till max med blicken fäst på nästa kurva, så lovar jag att jag ska köpa det! :tummenupp

:banana

Men jag kan ju faktiskt, med råge! Men ingen tycks ju fota mig när jag kör, jag kanske måste bli lite mer foto vänlig....får testa köra naken nästa gång så man får lite uppmärksamhet! :D :rolleyes:

KetogaN, när du tar det perfekta, knivskarpa fotot där jag ligger till max med blicken fäst på nästa kurva, så lovar jag att jag ska köpa det! :tummenupp

It's all up to you ;)

Back