Bitefight

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Någon här som spelar detta?

Fruktansvärt meningslöst, men endå kul, lite som vetespelet (komme rinte ihåg va det heter, fanns SH klaner iaf).

Fast man är en varulv..:lolfaktiskt en lärare som tipsade oss, när han satt och spelade när han vakta ett av våra prov..:3freak

www.bitefight.se

Last edited:
Det handlar om att få flest klick?

Den som skriver den bästa, missvisande, rubriken på det största möjliga forumet mao?

saxat från bitefight.se

'Tips: Den här länken kan du lägga upp på din hemsida, använda som signatur i ett forum eller ge vidare till vänner. Den som klickar på länken blir biten och du får blod/kött och guld. Länken skall inte missbrukas genom att spamma i forum, gästböcker eller chat. Om det ändå händer, blir kontot borttaget utan varning.'

saxat från bitefight.se

'Tips: Den här länken kan du lägga upp på din hemsida, använda som signatur i ett forum eller ge vidare till vänner. Den som klickar på länken blir biten och du får blod/kött och guld. Länken skall inte missbrukas genom att spamma i forum, gästböcker eller chat. Om det ändå händer, blir kontot borttaget utan varning.'

Hur tipsar man dom då?

saxat från bitefight.se

Tryck här----->:tummenupp <-----Tryck här.

Så biter jag er... :cdevil

Det handlar om att få flest klick?

Den som skriver den bästa, missvisande, rubriken på det största möjliga forumet mao?
nej?

det handlar inte om det, det är samma typ av spel som travian. Fast man är en varulv istället.
Och efterssom det var en "ganska" stor hitt här på sh så tänkte jag att det kasnke var någon som var intresserad av även detta?
och vad gjorde det då, att det står att jag är tipsare?:va

men visst, jag kan ändra om ni nu vill det..:)

Hur tipsar man dom då?
Varför ska du tipsa?

Har jag spammat?
Förstår inte vad som är fel med att länka "min" länk?

Som förövrigt även mögel har gjort:hihi

Last edited:
nej?

det handlar inte om det, det är samma typ av spel som travian. Fast man är en varulv istället.
Och efterssom det var en "ganska" stor hitt här på sh så tänkte jag att det kasnke var någon som var intresserad av även detta?
och vad gjorde det då, att det står att jag är tipsare?:va

men visst, jag kan ändra om ni nu vill det..:)

Varför ska du tipsa?

Har jag spammat?
Förstår inte vad som är fel med att länka "min" länk?

Som förövrigt även mögel har gjort:hihi

Jag sökte på hannesh på bitefight, men jag hittade ingen...så jag sökte på hannes och bet honom! var det du? isåfall förlorade du :arsele

vilken server spelar du på då?;)

alltså, jag började imorse, för att klassen ska "döda" han läraren, så jag har ingen kolla på grejerna.

Haha! jag läste ditt inlägg, så såg jag att du hette WAX, sen attackerade jag dig! och vann...Zenit heter jag:arsele

Arsehöle :D Vilken level är du på?

Edit: Level 6...jag är på level 4...Sluta attackera de som är mindre :mad:

:yoparty

Haahaha så var det nog. Och nu har jag en clan så anfaller ni mig nu så får ni smisk.... :mad:

Sorry, du va så klen så ja kunde inte behärska mig:D

:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...