Bitcoin

Har ni investerat i Bitcoin ännu?


  • Antal röstningar
    0

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Vi har varit och studsat över 58k två gånger senaste dygnet. Bryter vi förbi 59k finns det ytterst lite säljtryck kvar.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Är det någon som har bitcoin-certifikat från Avanza (eller motsvarande)?

Skillnaden är väl bara att du inte kan handla med dina Bitcoins om du har certifikat?
Den största fördelen är ju att man kan handla det på sitt ISK och bli beskattad därefter, eller?
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
61,3k just nu. Ser ut som tagit oss förbi i stort sett all resistance. Finns en liten kvar vid ATH, 64,8k. Efter det finns inga tak.

Sannolikt kommer minst en BTC futures EFT släppas i USA på måndag eller tisdag. Räkna med galet drag efter det.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
61,3k just nu. Ser ut som tagit oss förbi i stort sett all resistance. Finns en liten kvar vid ATH, 64,8k. Efter det finns inga tak.

Sannolikt kommer minst en BTC futures EFT släppas i USA på måndag eller tisdag. Räkna med galet drag efter det.
Tja, vad säger man 35% upp sen jag gick in.
Borde lagt in allt jag ägde...;)
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
- Jag vet inte riktigt, det var någongång när Bitcoin:en började svaja.
Med +267% kan du som senast ha gått in i ETH i början av januari. Då låg BTC på ATH utan minsta svajighet.

ETH har gått bättre än BTC senaste året. Jag kände att jag missade tåget så jag har bara en liten post. Kommer köpa in mig nästa bear market. ETH är betydligt mer riskabelt och har en hel del suspekta element. Därmed inte sagt att värdeförändringen inte kan vara mycket god, men något man ska ha i åtanke.
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Med +267% kan du som senast ha gått in i ETH i början av januari. Då låg BTC på ATH utan minsta svajighet.

ETH har gått bättre än BTC senaste året. Jag kände att jag missade tåget så jag har bara en liten post. Kommer köpa in mig nästa bear market. ETH är betydligt mer riskabelt och har en hel del suspekta element. Därmed inte sagt att värdeförändringen inte kan vara mycket god, men något man ska ha i åtanke.
- Jag safe:ade dock med Bitcoin Zero-certifikat också. Där har jag en uppgång på 82%.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
64,3k nu. 500 dollar ifrån ATH. Efter det är vi i price discovery mode.

PlanB spår minst 85k i november och 135k i december. Minst.
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Finns här nån som plockat ut en massa pengar nu och kunnat sluta jobba ? Funderar med på att börja lite med bitcoin .Kanske bättre sent än aldrig
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Finns här nån som plockat ut en massa pengar nu och kunnat sluta jobba ? Funderar med på att börja lite med bitcoin .Kanske bättre sent än aldrig
Började sent, för 3 veckor sedan typ, och det är upp >40% sedan dess.
Kan nog inte sluta jobba dock...;)
Förhoppningsvis fortsätter det enligt Tegel1432s spådomar som funkat hittills. :)
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Låter bra .Nä men tråden är ju sen 2013 så de som starta då borde tjänat en bra slant . Man kanske inte kan sluta jobba om man börjar nu men kanske få lite extra pengar
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Låter bra .Nä men tråden är ju sen 2013 så de som starta då borde tjänat en bra slant . Man kanske inte kan sluta jobba om man börjar nu men kanske få lite extra pengar
Josefs 635% här ovan är ju ganska bra...
Lite extrapengar är vad jag förväntar mig.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Låter bra .Nä men tråden är ju sen 2013 så de som starta då borde tjänat en bra slant . Man kanske inte kan sluta jobba om man börjar nu men kanske få lite extra pengar
Det beror helt på hur mycket du sätter in och hur mycket du behöver för att sluta jobba. Jag räknar kallt med att bitcoin ligger på minst en miljon dollar inom tio år. Sannolikt mer. Så slänger du in ett par hundra tusen nu och rider igenom -80% dippar och +800% pumps utan att sälja så kommer du ha några miljoner i alla fall.
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Det beror helt på hur mycket du sätter in och hur mycket du behöver för att sluta jobba. Jag räknar kallt med att bitcoin ligger på minst en miljon dollar inom tio år. Sannolikt mer. Så slänger du in ett par hundra tusen nu och rider igenom -80% dippar och +800% pumps utan att sälja så kommer du ha några miljoner i alla fall.
- Jag tycker man ska ta med i beräkningen att det finns andra kryptovalutor som nosar på ett genombrott, och inte låsa sig helt mot Bitcoin. Precis som med lovande företag i sina respektive nischer...de har oftast konkurrenter som avgör hur väl det går på sikt.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top