Bio tipps

Nilles skrev:
Såg den just! Och jag kan skulle väl säga att den har en hel del mening osv.. Men de e ju inte att rekomendera om man vill se något som muntrar upp!
Jo, det håller jag med om. Men jag blev besviken då jag trodde filmen skulle vara en hårdkokt kriminalthriller (fick den uppfattningen :confused: ) så var det en jäffla boxningsfilm :mad:

Såg Ju-On i förra veckan.. Den kan starkt rekomenderas! Se till att se den sittandes på skithuset eller åtminstonde naken med ett galonöverdrag på soffan om du vill slippa tvätta underkläderna!

Biturbo skrev:
Såg Ju-On i förra veckan.. Den kan starkt rekomenderas! Se till att se den sittandes på skithuset eller åtminstonde naken med ett galonöverdrag på soffan om du vill slippa tvätta underkläderna!

Att den va bra var väll att ta i.
Men om man vill bli rädd så tycker jag att den e sevärd

Biturbo skrev:
Har inte sett Ju-On. Men dock har jag sett "The Grudge" samt "Ju-On 2 - The Grudge". Bägge filmerna är klart sevärda, men den amerikanska versionen av "ettan" har ett snyggare foto än vad den japanska 2an hade i alla fall. Kanske att Ju-On 2 var aningen mer ödesmättat även fast båda versionerna är långsamma och släpiga. Skrämselfaktorn ligger aningen högre i den japanska.

:eek: :eek: :eek: ½ :eek: / fem möjliga till bägge filmerna.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard