Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det undrar jag ocksåChii skrev:vad vad vad![]()

sandstream skrev:Det undrar jag också![]()
sandstream skrev:Det undrar jag också![]()
Det tror jag inte, tvärtom är det nog någon som är rejält sarkastiskRipper skrev:Hur som helst så är den riktigt rolig, men det värsta är väl att personen menar allvar med den...
sandstream skrev:Det tror jag inte, tvärtom är det nog någon som är rejält sarkastisk![]()
Teo skrev:Å fan, Jag som inte sitter och glor på SH hela dagarna och inte har hunnit läsa samtliga inlägg i alla trådar visste inte det, ber å det ödmjukaste om ursäkt och kryper med svansen mellan mina lurviga in under gösdlelstacken igen och gråter mig till sömns.
/Gustav

Jag kan ha fel men det kändes lite överdrivet, som att någon ville visa hur korkat det är med biltullar och att de drabbar de vanliga människorna mest, inte rika krösusar på Östermalm eller i Djursholm.Chronic skrev:Vad får dig att tro det, se tex här på forumet så många distanslösa, icke-ironiker det finns..
Teo skrev:Den är överallt! leta bland trådarna, den har postats över tvåtusen gånger, sen var den inge kul heller...
(fast Jag tycker det, men jag är ju ingen stefan å krister-fan heller...)

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |