Biltråden

Det fanns en AMG variant på 3.2 liter som producerade ca 230 hk. Det var nog en sådan min kompis föräldrar hade. Det satt absolut ingen fyra i bilen. Det är jag helt säker på. Tror inga 3.2 liters AMG bilar såldes i Sverige. Min kompis föräldrar var och är fortfarande bosatta utomlands.

Det fanns en AMG variant på 3.2 liter som producerade ca 230 hk. Det var nog en sådan min kompis föräldrar hade. Det satt absolut ingen fyra i bilen. Det är jag helt säker på. Tror inga 3.2 liters AMG bilar såldes i Sverige. Min kompis föräldrar var och är fortfarande bosatta utomlands.

Si på fan, det fanns! Hela 200ex tillverkades :hihi

Just den bilen de hade var en specialserie, motsvarande BMW M3 E30. Vet att BMW hade 215 hk och senare 238 hk. Den Mercedes borde ligga i samma region. Den rörde på sig rätt bra. Vi får inte glömma att det är bilar från slutet på 90 -talet. De vägde mindre än många av dagens prestanda bilar.
Fast du menar slutet på 80-talet.

Det är ett underhållningsprogram, inget vetenskapligt magasin. Tittarna behöver inte veta allt svart på vitt, det blir roligare om man säger det som han gör, med ovisshet. I övrigt så var det garanterat deras stuntman som gjorde själva rollen då Clarkson själv har ryggproblem.
Jupp, dessutom så hade det nog varit någon bild från insidan av bilden just när själva stuntet gjorde om herr programledare själv hade suttit vid ratten då. Hela grejen är nog genomförd i en mera kontrollerad miljö än vad de vill få det att verka som. T.ex. så ser det en aning för rent ut för att vara vilken slumpvis utvald avloppstunnel som helst och just där rollen görs så finns det inga lampor på väggen.

Men jag tror att det är genomfört och inte en datoranimation.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park