Biltemas Nya ryggskydd

"PRYO" sa man på 80-talet
"PRAO" på 90-talet
"LIA" är nog detta decceniets uttryck...

Men åter till ämnet. Skydd är bra att ha! =)

jag tror de blir praktikanten,, får inte skylla på praktikanten.. :)

Var inne på biltema och frågade en tjej i butiken om det där ryggskyddet. Hon var rätt ung och söt. Rätt trevlig att snacka med dessutom, men hallå, vet hon verkligen hur ett bra ryggskydd för MC skall konstrueras? Har hon någonsin tävlat i roadracing för ett professionellt team? Skulle inte tro det!! Ingen annan personal jag fick tag på i butiken hade heller gjort det, så inte fan kan man köpa ett ryggskydd på biltema, de vet ju inte för fan vad de gör för produkter!!! Inte konstigt att de är så billiga... :brinnerup

Var inne på biltema och frågade en tjej i butiken om det där ryggskyddet. Hon var rätt ung och söt. Rätt trevlig att snacka med dessutom, men hallå, vet hon verkligen hur ett bra ryggskydd för MC skall konstrueras? Har hon någonsin tävlat i roadracing för ett professionellt team? Skulle inte tro det!! Ingen annan personal jag fick tag på i butiken hade heller gjort det, så inte fan kan man köpa ett ryggskydd på biltema, de vet ju inte för fan vad de gör för produkter!!! Inte konstigt att de är så billiga... :brinnerup

Klart att du får ett annat svar i en MC-butik om du säger "är detta bra?" svaret blir då garanterat "ja, för fan! det är riktigt bra, en storsäljare. Jag har ett sådant själv".

Vad har det för betydelse i sammanhanget att den söta tjejen i kassan inte kan ett mc skydd? är det godkänt och känns och så skiter jag i om Rossi själv hade sålt det till mig = Same shit. Inte många butiker idag som verkligen kan sitt sortiment fullt ut. Är ju som sagt inte hon som har tillverkat detta skydd eller hur var det nu? biltema tillverkar ju allt själv? (inkl ahlgrens bilar)

Nog om det! trots att jag inte gillar ditt argument så har jag faktiskt IDAG testat detta ryggskydd. Det var verkligen obekvämt och stelt. Passade iaf inte min kroppsform och det var inte flexibelt för fem öre. Mitt lidl ryggskydd var i detta fall riktigt skönt om man får göra den jämförelsen. Men för det priset så kommer det nog att sälja med tanke på säkerhets specen.

Ang.Biltema-promoting

Det känns precis som om namnet Biltema inte får glömmas bland
Sporthojs läsare.Kan det vara så att personal eller närstående tipsar
var gång biltema kommer med en ny putstrasa eller något annat ointressant.Tänk bara tanken om alla MC-firmor och importörer hade agenter som tipsade var gång det kom in en pryl.Fy fan vad vi skulle ha att läsa en massa ointresant info.
Så,signalerna har gått fram:´´´BILTEMA´´är bäst(enligt vissa).

Nu alla prisjägare så skall ni få ett budget-tips,kolla på louis i Tysklands grejor,mycket bredare sortiment till bättre priser. www.louise.de
Ta bilen till Hamburg(Louise megastore)shop till you drop.
På kvällen tar ni en öl på reeperbahn tittar på folklivet och konstaterar att detta är bättre än Biltema i Linköping. :fyllisar

Så ger er nu med er informationsiver,signalerna har gått fram. :Bugar

Ajaj. Jag har ett ryggskydd från BMW, men jag har inte tävlat i roadracing, så jag vet inte om det är bra. Killen i affären sa det var bra, men jag vet inte om han heller tävlat. Vad ska jag göra?

Ahh, ett alternativ till Lidl. Pröva Biltemas måste man ju bara göra.
Passar det så passar det till en billig peng dessutom.

hehe hoppas det är ironi i det här..

När ska någon komma och påstå att det görs av en förståndshandikappad pryo på lagret?

Det brukar ju låta så i Biltema-trådar....

Har du reflekterat över att det är du som tillför denna intelligenta typ av inlägg till denna tråden?

Ett sånt skydd blir det nog till hushållet!

Nu alla prisjägare så skall ni få ett budget-tips,kolla på louis i Tysklands grejor,mycket bredare sortiment till bättre priser. www.louise.de
Ta bilen till Hamburg(Louise megastore)shop till you drop.
På kvällen tar ni en öl på reeperbahn tittar på folklivet och konstaterar att detta är bättre än Biltema i Linköping. :fyllisar

Så ger er nu med er informationsiver,signalerna har gått fram. :Bugar

Så ditt tips är att hoppa över 350krs skyddet på biltema för att det är billigare att bila till tyskland? :va

Hehe, ni kan andas ut, mitt förra inlägg var en parodi på tidigare biltematrådar. Dock verkar jag ha prickat in rätt bra om det var svårt att avgöra om huruvida jag var ironisk eller ej. :)

Så ditt tips är att hoppa över 350krs skyddet på biltema för att det är billigare att bila till tyskland? :va

Man måste inte fysikt ta sig dit(även om en Hamburg-tripp aldrig är fel,
lasta in sex gubbar i en buss och resan är nästan gratis).
Nädå,Tyskarna skickar på direkten och prylarna finns hos dig på tre dagar. :banana

Man måste inte fysikt ta sig dit(även om en Hamburg-tripp aldrig är fel,
lasta in sex gubbar i en buss och resan är nästan gratis).
Nädå,Tyskarna skickar på direkten och prylarna finns hos dig på tre dagar. :banana

Men då kan du inte prova passformen?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...