DesmoHellman
Gudomlig sporthojare
Genom tyget i ryggsäcken samt skinstället och ryggskyddet?
Jag vill ha en kniv av den plasten!
Ska du kapa flygplan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Genom tyget i ryggsäcken samt skinstället och ryggskyddet?
Jag vill ha en kniv av den plasten!
Ska du kapa flygplan?![]()
Näe, men om nu skärvorna blir så vassa så är det i sanning ett mirakelmaterial.
Nu har du tipsat flygplanskapare om något här, så nu kommer alla biltemaryggsäckar att köpas av flygplanskapare som hoppar sönder ryggan på muggen på planet och skaffar sig vapen!
Jävvla dig!
Markus kommer aldrig mer att våga flyga efter det här!
Det var ju jättekul, i synnerhet som det i fjol var någon i motogp 250cc som hade en airbaig i puckeln.
Jag såg ett rejs där han vurpade, han sprang tillbaka mot motorcykeln och på väg dit slet han loss airbagen.
Så snubben på samhall visste tydligen mer än dig då?
Tydligen !!! Jobbar du också på samhall ??? Har hört att dom inte har någon humor där !!!!!
Tydligen !!! Jobbar du också på samhall ??? Har hört att dom inte har någon humor där !!!!!
Regnskyddet verkade sitta i en påse i botten inne i väskan, undersökte det inte närmare.
Får kanske åka förbi när det tinat ute och prova den när jag har läderkostymen på...
Det som däremot imonerade var den nya lilla tankväskan. Ingav förtroende och var väldigt ombonad innuti med fack och resårremmar. (Såg ut som man kunde säkra fast tre flaskor öl/sprit och ta med sig till arbetsdagen på Samhall).
Lite synd bara att den hade "vingar" med magneterna i och inte direkt i botten. Men för 200 spänn verkade det vara ett riktigt fynd!
På dom ryggsäckar jag säljer är det ett fack med en dragkedja under väskan som regnskyddet ligger i, så man öppnar SAS undersidan på väskan och drar ut regnskyddet.
Att tankväskan har vingar är nästan ett måste så den får grepp lite längre ut på sidorna, skulle den bara ha magneter i botten skulle den vicka omkring på tanken.
Det passar mig bra, jag måste snart byta ut min tankväska (från Lidl) den har gjort trogen tjänst i fem år eller nåt, och nu är dragkedjan till expansionen dålig så den går bara att köra i fullstort läge.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |