Biltemas nya handskydd

De är kalas, samma sak som acerbis och team10 kränger för betydligt mer pengar (har Team10-varianten på dödsraketen).

Alltså seriöst, men sådana säkerhets detaljer snålar man inte.....kör du på biltema modellen kommer du köra iHjÄl dIG dIrEkT!!!

Vet en kille som hoppade med dessa och de är i så mjuk plast att de vreds uppåt och vart som fallskärmar så han nästan landade på toppen på en tall.

:rofl

Jag tycker dom är helt okej. Blir ett par sånna när jag klotat sönder mina nuvarande..

Alltså seriöst, men sådana säkerhets detaljer snålar man inte.....kör du på biltema modellen kommer du köra iHjÄl dIG dIrEkT!!!

Vet en kille som hoppade med dessa och de är i så mjuk plast att de vreds uppåt och vart som fallskärmar så han nästan landade på toppen på en tall.

:rofl

Har ett par sådanna barkbusters på ingående. Ska blir kul att se hur de är.

Bra.

Nu blev det seriösa i mitt inlägg borttaget men jag köpte iaf ett par förut så du får mitt utlåtande när jag kommer hem.

Nu har jag klämt o känt på mina o de känns minst lika bra som de jag har på KTMen...

Dålig recension norman!!!11

Ut och klota så vi ser om det håller :yoparty:yoparty

Tyvärr jobbar jag imorgon annars hade jag garanterat åkt ut o gjort det...
Har iaf försökt böja skiten med handkraft o de har inte hänt nåt så ja tror nog det är :tummenupp

Tyvärr jobbar jag imorgon annars hade jag garanterat åkt ut o gjort det...
Har iaf försökt böja skiten med handkraft o de har inte hänt nåt så ja tror nog det är :tummenupp

Det är alltså med integrerad stålskena? :va

Eller du är bara en klenis? :rolleyes:

Har haft flera par såna fast team10, min favvo-modell. Håller biltemas lika bra så är det ju bara att handla och vara glad. Synd bara att dom endast finns i svart.

Last edited:
Har haft flera på såna fast team10, min favvo-modell. Håller biltemas lika bra så är det ju bara att handla och vara glad. Synd bara att dom endast finns i svart.

Tror nästan det kommer i fler färger...

Gäller bara att tillräckligt många handlar dom svarta först :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey