Biltemas mctillbehör

Jag är väldigt glad att biltema börjat sälja mc grejer och jag hoppas de utökar deras sortiment ännu mera:)

Ska dit imorrn och köpa ett lastoberoende relä:yoparty

Gör det, jag försökte balansera med motstånd när jag slängde på diodblinkersar bak på min, men jag är inte riktigt nöjd.

Jag byter till lastoberoende relä när jag slänger på dioder fram också. :tummenupp

Nej, skulle tro att han var ganska seriös.

Har man ett lastberoende relä (vilket sitter som original på många mc) så måste man koppla in motstånd om man byter från vanliga blinkers till diodminiblinkers för att undvika att de blinkar för snabbt. Med ett lastoberoende relä så är det bara att koppla in vilka blinkers man vill och de blinkar alltid i rätt takt.

Jasså, har du pimpat hojen?
Nya miniblinkers på GSX1400 :D

Jag tycker det är positivt att dom tar fram mcgrejer :tummenupp
Var nu inte negativa, detta kommer garanterat bli framtiden inom Mc världen, bra priser och konkurrans kan inte vara fel :tummenupp

Ang bromsklossar är det inte Goldfren, men det är ett känt märke, duger till den vanlige medelåkaren garanterat!

Jag har biltemas bromsbelägg både bak och fram på min cross nu och det verkar funka hur bra som helst.
Var precis på yamahacenter och köpte nytt styre till crossen och nya crosshandskar. kostar 800kr för styret och 300 för handskarna. såg nu att biltema säljer ett till och med snyggare styre för 269kr och handskar för 135kr. vilken jävla prisskillnad.

Ser ut som man har hittat en leverantör som kopierar Halvarssonsn handskar i alla fall.. säkert inte samma beständiga kvalité, men 1200:- billigare..
Resonerar man då som man gör med batterierna så kan man ju slita ut nåt par per säsong utan att det gör så mycket...

Festligt att det inte blev samma rabalder när Lidl radade upp MC utrustning i sin Kampanj korridor!!

Mer MC på biltema!!
Då tvingas den övriga kartellen se över sin prispolitik!!

Last edited:
Ska klart prova mer produkter från BT. Testade mc rengöringen bästa jag haft!! Kedjefettet ska testas 40 kr för 400ml, typ en tiondel av vad andra kostar.

varför har dom en bild på kläder men inte har några på sidan el har jag missat dom :va

varför har dom en bild på kläder men inte har några på sidan el har jag missat dom :va

Lidl hade en Ktm i sitt reklamblad när dom skulle kränga mc-grejer, men inte fan hittade jag nån hoj i deras fyndlådor... :va

Lidl hade en Ktm i sitt reklamblad när dom skulle kränga mc-grejer, men inte fan hittade jag nån hoj i deras fyndlådor... :va

Vilseledande marknadsföring!! ;)

Tyckte faktiskt deras miniblinkers var bland de snyggare jag sett. Inte så "överarbetade" som många andra utan lite råare. Plus att man sparar massvis med effekt som man kan lägga på slangen istället (4,3Wx2=8,6W=0,011hk! och det blir ännu mer om man har 9W-lampor!) :D

Tror det kommer att komma mer senare, hörde en kille i Biltema-montern som sa att det skulle upp mer och mer efterhand. De vill väl inte slänga upp grejer de inte fått in än.

Last edited:
jag diggar deras grejer och kommer handla saker därifrån.
till skillnad från dyra grejer är att man testar dessa, är de skit gör det inte så mycket då har man i alla fall testat. men köper man dyra grejer och det är skit är det värre. och oftast är inte dyrast bäst :P

Ja, denna lyften lär jag införskaffa. Perfa när styrlager ska bytas. :)

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-372_l.jpg

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...