Jag har ett biltema batteri (ej slutet) köpt i våras funkar hur bra som helst än så länge iallafall. Nu kommer jag inte ihåg vilket men det finns bara ett som stämmer någolunda med org (mått och ah) och har inte haft nåt läckage vid weelies 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Du blir min referens!Tomasol skrev:Jag har ett biltema batteri (ej slutet) köpt i våras funkar hur bra som helst än så länge iallafall. Nu kommer jag inte ihåg vilket men det finns bara ett som stämmer någolunda med org (mått och ah) och har inte haft nåt läckage vid weelies![]()
tobbeviking skrev:Vart har du sett att det är ett C klassat batteri?
EXAKT på vilket vis får batteriet fel laddström?
Hur många lägen tror du att det finns på en vanlig batteriladdare?
Vad har du laddregulatorn till på din hoj, handvärmare?
Skulle 2Ah spela så stor roll så kan man ju lika bra gräva ner hojen eller :kocko
//Tobbe

Använd dina två ögon och LÄSturken skrev:Då ska vi se... Svaret på frågan hur jag vet om det är c-klassat, jo när jag föddes ingick 2 ögon och tror det eller ej en gnutta sunt förnuft. Tror du att biltemas skitbatteri är A-klassade eller? Du får inte ett BRA batteri för den pengen. Att folk e så dumsnåla och handlar skit när det ändå är en ganska viktig del förstår inte jag. Sen tror du tydligen att det bara finns en typ av laddningsregulator på vår jord... Du tror inte att den du har ska lämna en laddström som är avsedd för det batteri som sitter från början??? Det tror jag dom har tänkt på sörru! Men för all del gräv ner skiten...![]()
500:- Men men jag kan iaf köra hoj i helgen.
turken skrev:Då ska vi se... Svaret på frågan hur jag vet om det är c-klassat, jo när jag föddes ingick 2 ögon och tror det eller ej en gnutta sunt förnuft. Tror du att biltemas skitbatteri är A-klassade eller? Du får inte ett BRA batteri för den pengen...
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |